Byli Dost dobrý design, teď jsou Protein
Dost dobrý design, s. r. o., se 5. listopadu 2018 přeměnil na Studio Protein, s. r. o. Změna názvu s sebou přinesla novou vizuální identitu, nové hlášky, nový web a nová křesílka pro návštěvy. Naopak lidé ve studiu nebo sídlo studia zůstávají na svých místech v Kladně.
Protein je základní stavební prvek všeho živého, takže také designu. Jednatel studia Zdeněk Sládek proměnu objasňuje: „Naše jméno postupně přestalo odpovídat našim přesvědčením. Dostalo se do rozporu s tím, co radíme našim klientům a jak se ke klientům chováme. Děláme dospělou práci, chtělo to mít ještě dospělé a sebevědomé jméno. To původní bylo najednou zkrátka moc malicherné a sebestředné. Cítili jsme to tak už nějakou dobu, nějaký čas jsme pracovali na přípravách a nyní nastala chvíle změnu provést. Teď jsme Protein a chystáme se dělat ještě výživnější věci.“ Původní název vznikl totiž už v roce 2003 původně jako studentský projekt. Změna tedy přichází po dlouhých 15 letech.
Zdaleka ne všechno se změnilo. Nová identita zachovává původní modrozelenou barevnost. Nová identita stejně jako ta původní zůstává spíše neutrální jakoby v pozadí. To aby nerušila ukázky práce, na kterých stojí hlavní komunikační nástroj studia – web. Tam potom každá případová studie má barvu projektu, který reprezentuje. Nová identita je ale ultimativnější a přísnější. Stačí se podívat na hlavní titulek webu.
Studio Protein je digitální grafické studio. Ještě jako Dost dobrý design je studio zakládajícím členem Unie grafického designu. Zdeněk Sládek pravidelně přednáší a publikuje. Ve studiu vznikají značky a jejich loga, weby, obaly nebo prezentace. K nim přibyly také aplikace. Velké zkušenosti má studio s b2b. S čím vším v Proteinu pracují, popisuje metoda OBSAH+FORMA.
Komentáře k článku
23. 11. 2018 09:51 davidk
PS: Fonte, nechtělo by to už změnit otázku proti spamu? Používáte furt tu stejnou snad už 10 let :-) nějaká zajímavější týdenní obměna se složitější otázkou by byla mnohem vtipnější a svěžejší.
16. 11. 2018 13:36 Petr Staníček
Ale vážně: na logo serepes, jestli líp oslovuje jejich potenciální klientelu taková industriální minimalistická identita než ten ňuňu název předtím, tak proč ne. Akorát to znamená, že musí pracovat na dost jiném trhu než je ten místní, na průměrné kladenské firmy a klienty z ulice tohle fungovat moc nemůže. Mně na tom asi nejvíc vadí ta ztráta jasné profesní identity – z původního loga bylo naprosto jasné, čím se zabývají, s tímhle to musí složitě vysvětlovat a ze samotného loga a běžných apliakcí nikdo nepozná nic. Ale to je vlastně jejich soukromá věc, budu věřit, že vědí co dělají a proč.