AnFas vydává knihu Brand Gap. Hutný a vtipný úvod do brandingu.
AnFas, studio grafického designu a komunikace, připravilo české vydání publikace Brand Gap autora Martyho Neumeiera (USA). Tímto počinem sleduje zvýšení povědomí o principech, na nichž značky fungují a tím i všeobecné zlepšení podmínek pro práci na brandingových projektech.
Proč by Brand Gap měl zajímat čtenáře Fontu?
Z toho samého důvodu, proč zaujal nás. V knížce se mimo vysvětlení, co značka je (a není) a proč funguje (nebo nefunguje), píše o pěti disciplínách budování značek. Text je koncentrovaný, vtipný a oproštěný od běžných marketingových plků. Velká část knížky pojednává o tom, jak nastavit spolupráci mezi designéry a kreativci na jedné straně a marketery a manažery na druhé. Kdo máte za sebou nějaký kreativní projekt (ať už tvorbu loga, obalu nebo reklamní kampaně), určitě potvrdíte, že takové projekty zhusta trpí neuspokojivou spoluprací, která vyústí ve výsledek, ze kterého nemá radost nikdo.
Takže: Pokud chcete znát názory brandingového guru na to, co by měl klient vědět, než zadá práci kreativcům, jak by se měly výsledky posuzovat a hodnotit, kdy věřit výzkumům a kdy ne či mnoho dalšího, přečtěte si knížku Martyho Neumeiera Brand Gap. Pokud se vám podaří tyto myšlenky sdílet s vašimi klienty, bude se vám pracovat lépe.
Tomáš Kostkan, šéf /AnFas/u, vydavatel českého vydání Brand Gap
O čem je knížka Brand Gap?
Autor Marty Neumeier říká: "Většina knih o brandingu obsahuje vyčerpávající (někdy doslova) seznam příkladů a studií, podporujících jejich teze, ale já se snažím o opak. Používám nejmenší nutné množství informací a komunikaci známou z firemních schůzí – ilustrace, diagramy a tabulky – a doufám, že tak budu schopen problematiku brandingu prezentovat jasně a jednoduše. Váš čas je drahý, takže mým cílem je knížka, kterou stihnete přečíst během kratšího letu letadlem. Mým dalším cílem je vybavit vás fungujícími principy, které vám vydrží po celou kariéru."
Ke stažení
Tisková zpráva k vydání publikace Brand Gap | AnFas_TZ 080626 k vydání publikace Brand Gap.doc (80 kB)
Komentáře k článku
29. 8. 2008 13:35 Font
28. 8. 2008 20:18 Pavel
28. 8. 2008 19:33 PZ
To jsem na překlad zvědavý - hlavně na překlad klíčové věty z celé knihy: Brand is a gut’s feeling about product or service...
Abychom se nedočkali toho, že "brand je pocit střeva".
Ale v originále je ta kniha opravdu vynikající, obsahově i formálně výborně zpracovaná, vtipně napsaná - a právě proto jsem k překladu maximálně skeptický.
28. 8. 2008 16:04 Jiří Tvrdek
Ale abych jim jen nekřivdil, mají v tom systém a makají naplno.