LogoLounge 2
Odborná publikace s těmi nejlepšími logy od světových designérů.
V roce 2002 spustil Bill Gardner na webové stránce www.logolounge.com databázi 9 000 log dohledatelných podle klíčových slov. Pokud nemáte předplatné do této databáze, ale přesto byste si rádi prohlédli nejlepší loga od špičkových designérů, pak je LogoLounge 2 právě pro vás.
Kniha představuje identity vytvořené pro různá odvětví, jako jsou letecké společnosti, banky, módní průmysl, stejně jako méně známé butikové projekty, ve kterých je jméno designéra známější než jméno klienta. První část knihy představuje 10 špičkových designérů a zaměřuje se na jejich největší a nejnovější kampaně. Druhá polovina knihy obsahuje téměř 2 000 log, seřazených podle typu klienta.
Stav: dobrý, bez viditelného poškození
|
autor |
Catharine Fishel, Bill Gardner |
|
vydavatel |
Rockport Publishers, Inc. |
|
rok vydání |
2005 |
|
cena |
699 Kč + poštovné a balné |





