Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Žaluzie Climax mění logo

na homapega

„Představujeme novou variantu loga Climax, která v určitých znacích odkazuje na původní logo. Nový logotyp je ale modernější a elegantnější, a navíc je použitelný pro všechny aplikace, ať už se jedná o výšivku, ražbu apod. Logo s jednotným dovětkem ‚Sunscreens‘ budeme používat jak v ČR, tak i zahraničí. Nové logo tak umožňuje využití grafického prvku v podobě symbolu ‚C‘, což nabízí další možnosti vizuálního stylu… “

 

filozofie-logotypu

Climax je letos na trhu 28 let. A za tu dobu se ledacos změnilo. Firma roste, vyvíjí se a s tím souvisejí různé změny, které nás v průběhu času provázejí. Abychom i nadále zůstali špičkou mezi výrobci stínicí techniky, je zkrátka potřeba tu a tam naše zažité zvyklosti a postupy měnit. Jen tak se můžeme neustále posouvat, zlepšovat a držet krok s těmi nejlepšími.

Posledních pár let se spolu s vedením společnosti bavíme o tom, zda není na čase změnit i naše logo. Přeci jen stávající podobu loga používáme více jak čtvrt století a to, co bylo dobré v době vzniku firmy, je dnes už zkrátka poplatné své době. Pro změnu loga nás vedlo hned několik důvodů. Tím hlavním důvodem bylo to, že v Německu, Francii a Beneluxu jsme byli nuceni používat logo s dovětkem Sunscreens by Servis Climax, a.s., protože značka Climax je v těchto zemích už registrovaná výrobcem zimních zahrad a pergol. A toto byla jedna z mnoha podmínek, abychom na těchto trzích vůbec mohli značku Climax používat. Pro Česko a Slovensko jsme používali logo Climax s různými dovětky (žaluzie, stínění pro Váš domov). Toto vše nám značně komplikovalo „život“ a velmi často jsme museli rozlišovat, jakou variantu loga kdy použijeme. Dalším důvodem pro změnu byl i samotný prvek „slunce za mrakem se žaluziemi v pozadí“, který nebyl příliš dobře aplikovatelný v menší velikosti, na výšivkách nebo i pro ražbu loga přímo na lamely nebo na boxy.

V letošním roce jsme se tedy rozhodli oslovit několik grafiků i velkých reklamních agentur a vyhlásili jsme veřejnou soutěž na nové logo. Celkem se do soutěže zapojilo sedm grafiků a reklamních agentur a zaslali nám dohromady 15 návrhů loga Climax. Měli jsme tedy z čeho vybírat.

Hned na začátku jsme si řekli, že naším cílem rozhodně není logo měnit za každou cenu, ale jen pokud by někdo předložil takový návrh, který by nás opravdu zaujal. A to se stalo u posledního prezentovaného návrhu loga, na němž jsme se shodli jednoznačně hned na místě a bez dalšího rozmýšlení. A tak to má být! Pokud něco zaujme a líbí se na „první dobrou“, pak to většinou funguje.

 

f_fotogalerie.php2

f_fotogalerie.php

f_fotogalerie.php3

f_fotogalerie.php4

f_fotogalerie.php5      f_fotogalerie.php6

 

Nové logo začneme postupně používat od letošního podzimu. Od příštího roku pak toto logo budeme postupně měnit. Někde to půjde snadněji, například v tiskovinách nebo v on-line prostředí, kde je to otázkou pár „kliků“, jinde to bude složitější a zdlouhavější proces. Proto budou nějaký čas obě loga − jak to stávající, tak to nové − žít „vedle sebe“.

 

Zdroj a více zde.

 

REDAKCE: Nová značka je rozhodně posun k lepšímu, jen ten oblouček nám trochu připomněl logo CS CARGO (ale to už tak u těchto „minimalistických“ značek bývá :) ). A zajímavé je, že v aktuálně běžící televizní reklamě u sportovních přenosů má firma stále staré logo, škoda toho načasování… A také je škoda, že nebyl uveden autor vítězného návrhu.

Jak se vám nové logo líbí?


Komentáře k článku

16. 10. 2020 09:46 wgx

Platí úměra, čím jednodušší prvek v logu, tím větší pravděpodobnost podobnosti. Jinak na mě nové logo působí skvěle, za mě super práce :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.




UGD logo na vysku-box