Z Tyco bude Covidien
Multiznačkový koncern Tyco, který se věnuje materiálům a technologiím ve zdravotnictví, se mění na Covidien.
S tím přichází i nové logo, které mimo jiné symbolizuje zdravotnický kříž…
Symbol kříže je zde ale v dalším významu jakoby slepený z pásky – zdravotnické náplasti. To je krásně vidět například na animacích loga na webu. V logu je také možné spatřit počáteční písmeno koncernu – C (díky modrému obdélníku tím tak trochu připomíná logo ČD Cargo). Jedná se tedy o promyšlený symbol s více významy a přitom jednoduchou a čistou kresbou.
Autorem této, podle nás vydařené značky, je mezinárodní agentura Interbrand (o které jsme již psali několikrát, naposledy například v souvislosti s jejich projektem vizuálního stylu pro Thomson Reuters).
Písmo ve značce je moderní – elegantní a krásně čitelné (hodí se k symbolu), barevnost loga je decentní a jemná – jak si působení ve zdravotnictví zaslouží…
Odkazy: www.covidien.com nebo www.tycohealth.de
-OK-
Jak se logo líbí vám?
Komentáře k článku
16. 6. 2008 17:29 Jirka
16. 6. 2008 14:07 RS
dobře tam vidím tu náplast, i když je stylizovaná do nejjednoduššího možného tvaru