Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Yves Rocher – ještě blíže přírodě

Francouzský výrobce kosmetiky a produktů péče o tělo Yves Rocher se už několik dní prezentuje novým logem a CI. Podpořil tak svou filozofii založenou na zodpovědném zacházení s přírodními zdroji.

Iniciály YR tvoří motiv rostliny v kruhu. Místo původní syté zelenotyrkysové barvy je v symbolu použita světlejší barva s větším podílem žluté, logo je doplněno hnědým názvem, s nímž tvoří harmonický celek plně respektující zaměření značky.

Za novým designem stojí agentura M&C Saatchi GAD, Paris, která s Yves Rocher dlouhodobě spolupracuje.
Nová značka se nám velmi líbí. Především pak výrazný piktogram, který chytře a elegantně kombinuje písmena Y a R a zároveň vytváří motiv jakési větvičky s lístkem.

A jak se tento redesign zamlouvá vám?


Komentáře k článku

16. 4. 2009 10:06 bart

staré logo je elegantnější a více ladí ke kosmetice , nové spíše evokuje novou značku auta ;o(

13. 3. 2009 15:34 tommyboy

budu se opakovat, ale kdo vi co je to za pismo?

12. 3. 2009 13:23 Jarda L

Pekne, jen by me zajimalo co je to za pismo?

12. 3. 2009 11:14 Bety Josefy

Nové logo mi evokovalo prošoupanej gauč u nějaký starý paní v nevětraném bytě... Pardon...

11. 3. 2009 18:18 Karel

k vícevrstvému obrázku bych snesl originálnější font. Tenhle na mne působí skoro humpolácky, strojově, sorry. Možná je to ono zacílení i na mužskou klientelu...

Jinak na odkazu je vidět starší značka YR, která měla také iniciály formované jako listy. Někdy si říkám, že změna je sice život, ale co vznikne, když měníte kladivem...?

http://www.creads.org/blog/categorie/les-creations-graphiques/page/2/

11. 3. 2009 17:17 Ondřej

Díky své ženě znám prodejny Yves Rocher poměrně detailně :) Působily na mně (stejně jako značka) poměrně čistě, někdy ovšem až příliš sterilně a lékarensky. Nový korporát je vynikající, font i piktogram na jedničku. Podle mého názoru má značka působit méně žensky záměrně - Yves Rocher prodává také produkty pro muže a přílišná ženskost značky je možná odrazovala od nákupu..

11. 3. 2009 16:53 AWEEK

Nové logo není špatné,ale přijde mi, že se ztratí v záplavě log piktogram + název. Ten předešlý byl výraznější a zapamatovatelnější, měl větší lehkost a ženskost. Já bych tedy pro nehlasovala.

11. 3. 2009 16:35 janzabransky

Studené jak psí čumák ;-) ale pěkný psí čumák, to se musí nechat.

11. 3. 2009 16:35 Jirka z Budějc

Já z toho fontu žádnou vůni necejtim.

11. 3. 2009 16:34 Vít Nevřela

Ještě dodatek. Mrknul jsem na jejich české stránky a tam mě nemile překvapilo, že s logem, které můžeme vidět tady, tam pod ním užívají ještě text FRANCE, který je vystředěný na střed nápisu YVES ROCHER. To už mi přijde trochu moc rozházené. Trochu škoda takhle logo "kazit". Mrkněte na to ;-)

11. 3. 2009 16:31 Vít Nevřela

Za mě všechny čtyři palce nahoru :-)

11. 3. 2009 16:27 medea

Skvělé..tohle se opravdu povedlo..možná by nebyla špatná svěžejší zelená, ale zase k té hnědé tahle barva sedí. 10/10

11. 3. 2009 15:31 tommyboy

moc pekne. MOC. co je to za font?

11. 3. 2009 14:19 Roman Kyselý

Symbolika, font, barevnost ... Jedním slovem -vynikající!

11. 3. 2009 14:05 marko

Vydel jsem to nedavno v nakem časopise a moc se mi to libi. Funguje to skvele a je to neprehlednutelne, prastilo me to do oci hned, jak jsem nalistoval stranku. Ten piktogram je vybornej. To predesle taky nebylo spatne, ale tohle je velky krok nahoru.

11. 3. 2009 13:55 D*

Elegantní, čisté a v porovnání s předchozím logem velký vývoj kupředu.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.