YMCA s novou vizuální identitou
Asociace YMCA (Křesťanské sdružení mladých lidí), tradiční a celosvětově rozšířená mládežnická organizace, doznala v zahraničí změny loga a celé vizuální identity. Verze loga používaná dosud byla vytvořena v roce 1967 (u nás se – alespoň podle webových stránek – dodnes uplatňuje logo předchozí z roku 1897).
Nové Y je tvořeno jakousi šipkou s trojúhelníčkem vpravo nahoře. Tvar působí v barevném provedení trochu nevyváženě, také 3D stínování si autoři možná mohli odpustit. Ještě méně pochopitelně je ale jinak výrazný a celkem pěkný nový tvar Y ve spodní části doplněn také názvem organizace (YMCA) a vlevo dokonce členem the. Tolik k samotné značce. Korporátním písmem se po redesignu stal Cachet, který k logu sedí a svou měkkostí dodává jednotivým materiálům příjemný charakter. Dramatické změny doznala ale především barevnost, která se nyní netradičně objevuje v pěti variantách, podle tiskové zprávy agentury Siegel+Gale (autor redesignu) proto, aby symbolizovala rozmanitost zaměření organizace.
Předchozí logo z roku 1967:
Zdroj: Brand New
Jak se vám redesign líbí? Co říkáte na pět barevných variant, není to podle vás matoucí?
Komentáře k článku
7. 8. 2010 14:29 MH
Mohli bychom diskutovat o doplňujících textech, ale hlavní symbol je paráda...
26. 7. 2010 10:08 Charlie
25. 7. 2010 17:51 honza / visualscream.net
22. 7. 2010 21:20 miretc
22. 7. 2010 19:26 makov
Jinak ten re-design je supr... konečně živý nápad!!!
22. 7. 2010 12:49 cancer
Standardně totiž končí pokusy o GD v těchto vodách s hrůzným výsledkem, přitom církev byla dříve jedničkou v propagaci (resp. placení) umění... a dnes, je to vaření z minulosti.
Takže ano, pro YMCA a potlesk.
22. 7. 2010 11:07 Misha
Celé je to takové nesourodé, spíš mi to připadá jako by někdo slepil jen tak náhodně 5 částí loga, tak nějak do kupy bez ladu a sladu...
No, snad příště :) (teda alespoň pro mně)