WTA nahradila tenistku oválem
Novou identitu WTA zpracovalo mnohokrát oceněné studio Chermayeff & Geismar, z jejichž dílny vyšla také např. CI National Geographic nebo NBC.
„Moderní“ ovál s purpurovo-fialovým přechodem a tenisovým míčkem v„A“ vzbuzuje zprvu ambivalentní dojmy. Logotyp sám o sobě působí na první pohled svým vzhledem lehce zastarale a nepříliš originálně, na plakátech a dalších mteriálech se ale vyjímá velmi čistě a hezky žensky. Video pak odhaluje další rozměr a potenciál loga, které rázem získává další body.
Zatím se tedy zdá, že se podařilo vytvořit hezké logo, které možná neoslní na první pohled, avšak funguje přesně tak, jak má – o to mu kouzlo déle vydrží.
Jak se nová identita líbí vám?
Zdroj: Brand New
Komentáře k článku
23. 11. 2010 16:31 MarekP
17. 11. 2010 20:21 Petr Staníček
15. 11. 2010 21:20 a.g.
15. 11. 2010 08:26 soulwasted
ALE. Kde se bude logo nejvíce používat? Na propisce a vizitce to uvidí v absolutních číslech minimum lidí v porovnání s tím, že se to reálně bude objevovat v bedně po každém dobrém smeči, vyhraném míči, před a po reklamách,... Na plakátech/inzercích a billboardech,... Je toho spousty.
Je to dynamické až agresivní, ale jen do té míry, do jaké v dnešním světě ženy mohou být v rámci sportu (tenisu) na takové úrovni.
Má to koule ;).
13. 11. 2010 12:52 adam P
12. 11. 2010 16:45 Jan Macek
12. 11. 2010 15:40 říkej mi Fonzí
12. 11. 2010 14:24 adam P
12. 11. 2010 14:18 adam P
pro mě je to po formální stránce OK – ovál jako raketa, tenisák a text. proč ne. ta barevnost už horší, ale taky nic strašného. všechno je "správně", ale v konečném efektu to jaksi nemá "koule". takové nijaké, mdlé, prostě když to vidím, nezajásám :)
12. 11. 2010 10:38 Ondřej | trueblue.cz
12. 11. 2010 09:35 Petr
Nové logo je oproti starému určitě krok vpřed a použití ve videu je zajímavé. Ale... já nevím, nějak zvlášť se mi nelíbí. Každopádně je pravda, že logo samo o sobě nepůsobí moc dobře, ale na plakátu a ve spojení s hlavním sponzorem už je to lepší...