Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

WTA nahradila tenistku oválem

Novou identitu WTA zpracovalo mnohokrát oceněné studio Chermayeff & Geismar, z jejichž dílny vyšla také např. CI National Geographic nebo NBC.

                  

 

„Moderní“ ovál s purpurovo-fialovým přechodem a tenisovým míčkem v„A“ vzbuzuje zprvu ambivalentní dojmy. Logotyp sám o sobě působí na první pohled svým vzhledem lehce zastarale a nepříliš originálně, na plakátech a dalších mteriálech se ale vyjímá velmi čistě a hezky žensky. Video pak odhaluje další rozměr a potenciál loga, které rázem získává další body.

 

 

 

 

Zatím se tedy zdá, že se podařilo vytvořit hezké logo, které možná neoslní na první pohled, avšak funguje přesně tak, jak má – o to mu kouzlo déle vydrží.

Jak se nová identita líbí vám?

Zdroj: Brand New 


Komentáře k článku

23. 11. 2010 16:31 MarekP

Zjednodušení brandu určitě 3x ano, ale toto? Evokuje mi to spíše typ telefonu, u kterého je to zobrazeno - Sony Ericsson WTA, to jo, ale z tenisu mi to nepřipomíná nic. Přitom potenciál tam je, jak v oválu rakety, tak ten míček, jen to pojmout trochu jinak, tvarově i barevně...

17. 11. 2010 20:21 Petr Staníček

Nové logo je nejspíš funkčnější a praktičtější. Ale taky ošklivější, výrazně méně nápadité a klišovitější. Ale to je holt dnešní trend (smutník). A navíc se nemůžu zbavit představy, že pokud ta žlutá tečka má symbolizovat tenisový míček, pak nejspíše vypadl z toho rozkroku nad ním...

15. 11. 2010 21:20 a.g.

Kto vie co si vitaz moze vybrat tenistku a ci sa ten tenis potom treba vazne ucit ;-)

15. 11. 2010 08:26 soulwasted

Opravdu, na první pohled jde o spojení neaktuálních až "klišé" prvků - ovál, gradient, retro-techno písmo.
ALE. Kde se bude logo nejvíce používat? Na propisce a vizitce to uvidí v absolutních číslech minimum lidí v porovnání s tím, že se to reálně bude objevovat v bedně po každém dobrém smeči, vyhraném míči, před a po reklamách,... Na plakátech/inzercích a billboardech,... Je toho spousty.

Je to dynamické až agresivní, ale jen do té míry, do jaké v dnešním světě ženy mohou být v rámci sportu (tenisu) na takové úrovni.

Má to koule ;).

13. 11. 2010 12:52 adam P

jan macek > to je fakt, tož teda to nemá šmrnc, nebo tak něco :))

12. 11. 2010 16:45 Jan Macek

To adam P: Proč by mělo to logo mít koule, když je to ženská tenisová asociace? ;)

12. 11. 2010 15:40 říkej mi Fonzí

Nové logo mi přijde vyložené laciné. Za což může nejspíš ten přechod.

12. 11. 2010 14:24 adam P

jo a to, že to někdo použije pro TV spot, kde to totálně podivně naefektuje, to z toho ještě lepší logo nedělá. pro mě je na prvním místě samotné logo. když vypadá nic moc, tak ani sebelepší použití v "moušn" z něho kvalitnější logo neudělá.

12. 11. 2010 14:18 adam P

petr > podobnost s BBC? úlet. co berete, dal bych si to taky! :)

pro mě je to po formální stránce OK – ovál jako raketa, tenisák a text. proč ne. ta barevnost už horší, ale taky nic strašného. všechno je "správně", ale v konečném efektu to jaksi nemá "koule". takové nijaké, mdlé, prostě když to vidím, nezajásám :)

12. 11. 2010 10:38 Ondřej | trueblue.cz

to Petr: To je fakt, od loga BBC je to téměř k nerozeznání. Nebo taky od loga InDesignu, tam je taky fialovej přechod :)

12. 11. 2010 09:35 Petr

Hned se mi vybavilo logo BBC (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/17/BBC_logo_new.svg/300px-BBC_logo_new.svg.png)

Nové logo je oproti starému určitě krok vpřed a použití ve videu je zajímavé. Ale... já nevím, nějak zvlášť se mi nelíbí. Každopádně je pravda, že logo samo o sobě nepůsobí moc dobře, ale na plakátu a ve spojení s hlavním sponzorem už je to lepší...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.