Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Woodland Park ZOO

Přinášíme vám ukázku redesignu ZOO ze Seatlu. O nový design se postarala agentura Phinney Bischoff Design House.

 

 

Celkem příjemný dojem z nové značky, která je v principu vydařená, kazí typografie, která ji shazuje o třídu níže, logo díky ní příliš čerstvě nepůsobí.

Více zde.


Komentáře k článku

28. 5. 2011 22:27 ery ... Muj prvni koment

Fakt pekne to nove logo je fakt ze to prvni je moc slozite ale taky dobre to druhe si clovek snadno zapamatuje a je proste hezci xD

26. 4. 2011 13:28 veronika

Piktogram je super. S typografií by se určitě ještě dalo něco dělat. Celkově celkem povedené. To předcházející logo svoji složitostí ani nesplňuje podmínky loga, je to spíš takový obrázek, asi z nějakých ještě hodně dávných dob. Na nějakém zapadlém ranči by se vyjímal ještě dejme tomu možná, ale ve veřejné moderní instituci nemá co dělat - takže celkově +

22. 4. 2011 02:19 Lostindream

Tyjo, to předchozí logo je super! Proč jej akorát třeba neaktualizovali/nezjednodušili (nenechali míň zvířátek)? Opravdu se mi líbí.

Nové je nudné. Zelený obdelník se zebrou. Hm, jak originální. :-/

21. 4. 2011 14:39 Hela

souhlasim s nekterymi komenty nize, na ZOO logo, resp. vizualni styl je to moc studene ... anebo my Cesi vse porovnavame dle Prazske ZOO? :-))))

rozhodne minimalistne zamereni si musi libovat

H.

21. 4. 2011 09:09 Čenda

V tomto případě jde o ZOO, tedy o místo, které navštěvují především rodiny, školáci, studenti a samozřejmě v neposlední řadě i odborníci na CI. Každopádně první část spektra návštěvníků předpokládám převažuje. Proto si Omare myslím, že skutečně přínost tohoto pro mě rozpačitého redesignu laici skutečně nedocení. Jako 7letý svišť, který vyrazil do ZOO s maminkou určitě ocením první logo pro jeho hravost a zábavnost, než chladnokrevný zelený přechod. Ano, barevný obdelník se stejně jako dopravní značení zapamatuje snadno, ale jak se odliší od ostatních? Použitým písmem nebo nápadem, který dtrivé většině geometrických logotypů chybí?

21. 4. 2011 08:39 David

No já myslím, že až bude mít většina firem v logu čtverec lišící se od jiných pouze barvou nebo směrem proužku(ů) v něm (což při současném trendu nebude trvat déle než pár let), bude splňovat onen nevhodný obrázek zvířátek přesně tu funkci, kterou nyní postrádá. A tak se nám loga začnou ve snaze po zviditelnění či zapamatovatelnosti opět zesložiťovat :-)

20. 4. 2011 20:18 Omar

Uznávám, že nová vizuální identita není kdovíjaká, ovšem rád bych reagoval na některé příspěvky očividných odborníků. Správné logo používá jednoduchý a snadno zapamatovatelný znak, který mozek zpracuje prvním pohledem, bez nutnosti delšího zkoumání. Původní logo je hezký obrázek, i když nikterak originální. Bohužel je to také příklad obrázku pro logo relativně nevhodného, jelikož rozpoznání a zapamatování tvaru podléhá delšímu procesu, z čehož vyplývá, že například na dálku si člověk logo automaticky nespojí a tím pádem logo přestává plnit funkci, která je po něm očekávána. Naproti tomu je nové logo, ač nudné a neoriginální, dostatečně jednoduché, aby takovou funkci splnilo. Proto je tento redesign přínosem, i když to mnohý laik nerozpozná.

20. 4. 2011 16:01 DN

Nechápu proč měnily peknou znacku..

20. 4. 2011 14:01 geek

nuda

20. 4. 2011 13:15 xxx

Lepší by bylo, kdyby zůstali u původní verze, ta má alespon nápad

20. 4. 2011 10:54 Montezuma3

nuda

19. 4. 2011 13:47 Petr Vytiska

Nejej typo, ale i ta nasilna kompozice ctverce, to cele kazi. A celkove vizual je takovej neslanej nemastnej. Vysledek cca stejnej jak predchozi Acer.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.