Wella redesignovala
Již od roku 1930 patří hlava s vlajícími vlasy k obrazu značky vlasové kosmetiky Wella. Od začátku letošního roku se logo objevuje v nové podobě – název již není vysazen kurzívou a také symbol byl decentně přepracován. Oblast krku, čelo i tři vlny vlasů víly ve znaku dostaly novou podobu – místo čtyřúhelné kompozice se její čelo a konce vlasů zkosily do jakéhosi trojúhelníku. Tím byla oslabena "razítková" forma a nová podoba značky připomíná spíše pyramidu.
Na historickém vývoji značky je patrné, že Wella vždy kladla důraz na kontinuitu (evoluční redesign) a nejinak tomu je i nadále. Aktuální redesign loga zůstane pravděpodobně většinou nezasvěcených nepostřehnut, tak je decentní.
Vedle nové interpretace loga upoutají oko diváka také vynikající fotografie, které přicházejí ke slovu se spuštěním nových webových stránek.
Studiové fotografie prezentují modely oslavující asijská bojová umění či tanec – vynikající práce týmu kolem fotografa Alexe Lubomirskiho. Nově přepracovaný web je dílem kreativců ze studia DOM.
Více zde.
Jak se vám nová Wella líbí?
Komentáře k článku
4. 3. 2009 13:00 TANEPI
14. 2. 2009 22:24 Tryst
13. 2. 2009 15:17 30
Logo ztratilo původní harmonii a celistvost.
Design stránek působí dobře a profesionálně.
13. 2. 2009 12:27 Marek
13. 2. 2009 09:01 D
+ Nápis "PROFESSIONALS" bude použitelný tak od 3cm+, což je velikost, která na šamponu asi nebude vždy úplně aplikovatelná.
13. 2. 2009 08:32 Lukas Veverka / www.parasite.cz
13. 2. 2009 01:56 honza (RA30412.com)
Písmo tedy nebyl výsledek snahy o to co nejrychleji vytvořit trendy mutaci značky, ale naopak výsledek snahy o značku graficky co nejdokonalejší. nová mutace je oproti té předchozí prostě a jednoduše hloupá, celková kompozice se rozpadá a není promyšlená tak jako dřív. Jistě, zákazník skoro nic nepozná, a značká ma mladšího ducha, ale bavíme-li se zde o objektivní grafické kvalitě, tak ta šla prostě dolů.
12. 2. 2009 23:58 Michal
12. 2. 2009 23:33 Jaroslav Kratochvíl
12. 2. 2009 23:00 Pavel
To je asi nějaká vlna modních písem, silně mi toto připomíná písmo v novém logu Citroenu, které se zde také objevilo.
Nebo jsem pouze příliš konzervativní.
Nechápu co to znamená "razítková forma". Nechtěl tím Font sdělit, že ztrácí na kompaktnosti?