Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Wella redesignovala

Již od roku 1930 patří hlava s vlajícími vlasy k obrazu značky vlasové kosmetiky Wella. Od začátku letošního roku se logo objevuje v nové podobě – název již není vysazen kurzívou a také symbol byl decentně přepracován. Oblast krku, čelo i tři vlny vlasů víly ve znaku dostaly novou podobu – místo čtyřúhelné kompozice se její čelo a konce vlasů zkosily do jakéhosi trojúhelníku. Tím byla oslabena "razítková" forma a nová podoba značky připomíná spíše pyramidu.

Na historickém vývoji značky je patrné, že Wella vždy kladla důraz na kontinuitu (evoluční redesign) a nejinak tomu je i nadále. Aktuální redesign loga zůstane pravděpodobně většinou nezasvěcených nepostřehnut, tak je decentní.
Vedle nové interpretace loga upoutají oko diváka také vynikající fotografie, které přicházejí ke slovu se spuštěním nových webových stránek.

Studiové fotografie prezentují modely oslavující asijská bojová umění či tanec – vynikající práce týmu kolem fotografa Alexe Lubomirskiho. Nově přepracovaný web je dílem kreativců ze studia DOM.

Více zde

Jak se vám nová Wella líbí?


Komentáře k článku

4. 3. 2009 13:00 TANEPI

Logo je vytvořeno pro novou generaci, Je vytvořeno v souladu s novými trendy 2009 a moderní dobou co je kolem nás. Logo je velmi povedené. Hlava s mořskou pannou má sesříhané vlasy. A nové písmo je taky moc fajn. Když se podíváte na to staré logo. tak by nešlo přiřadit k novým trendům vypadalo by to divně, protože je až moc usedný. Nové logo má prostě nádech moderní doby a komu se to nelíbí at si .... políbí :-)

14. 2. 2009 22:24 Tryst

By me zajimalo ktere cune kodovalo ten web.

13. 2. 2009 15:17 30

můžu se jen přidat k zklamaným zde.
Logo ztratilo původní harmonii a celistvost.
Design stránek působí dobře a profesionálně.

13. 2. 2009 12:27 Marek

Náklon písma v původním logu měl společně s hlavou eleganci a šmrnc. To už nové logo postrádá...

13. 2. 2009 09:01 D

Chtě nechtě, honza (RA30412.com) má pravdu. Nehledě na to, že ví co řiká :))

+ Nápis "PROFESSIONALS" bude použitelný tak od 3cm+, což je velikost, která na šamponu asi nebude vždy úplně aplikovatelná.

13. 2. 2009 08:32 Lukas Veverka / www.parasite.cz

No. A co kdyz nezname zamer v cid? Treba se tim rozpadanim kompaktniho tvaru pripravuji na postupne oddeleni hlavy od typografie. Nicmene pismo ani kompozice se me take prilis nazamlouva.

13. 2. 2009 01:56 honza (RA30412.com)

Michale, nechválili. On není problém v písmu samotném, ale o jeho spolupráci se symbolem. Starší typ písma, ať už byl moderní či nemoderní, oplýval určitou genialitou ve vyřešení vztahu s tou hlavou... Kompoziční problém zarovnání celého loga, kde krajní písmena W a A končí stejným sklonem (tj. nikoliv zrcadlově souměrným), byl velmi chytře vyřešen nakloněním písma a vytvořením čistých vertikál na začátku a konci nápisu (a samozřejmě následném zarovnáním hlavy do pomyslného obdélníku).

Písmo tedy nebyl výsledek snahy o to co nejrychleji vytvořit trendy mutaci značky, ale naopak výsledek snahy o značku graficky co nejdokonalejší. nová mutace je oproti té předchozí prostě a jednoduše hloupá, celková kompozice se rozpadá a není promyšlená tak jako dřív. Jistě, zákazník skoro nic nepozná, a značká ma mladšího ducha, ale bavíme-li se zde o objektivní grafické kvalitě, tak ta šla prostě dolů.

12. 2. 2009 23:58 Michal

Nahodou mi ta zenska ted prijde daleko vic sexy, aspon nema (ted v porovnani) napuchle oboci jak boxeri :) Jinak s pismem nemam problem, u odpurcu pisma je to dano tou zmenou, toto logo je vcelku zname = je to jen o zvyku. Podle me, kdyby jste vy odpurci toto nove logo videli uplne poprve, aniz by jste predtim poznali logo puvodni, pismo by jste chvalily... Ted je text vice roztahly (wella se nam roztahuje do sveta) je to vic uvolnenejsi a vic sexy > o to jim urcite slo!!! :)

12. 2. 2009 23:33 Jaroslav Kratochvíl

Písmo získalo modernější a svěžejší nádech, zato čelo vlasaté krásky utrpělo první "neúspěšnou" návštěvu u dermatologa.

12. 2. 2009 23:00 Pavel

Toto logo (to první "původní" na horním obrázku) jsem obdivoval už jako malé dítě. Vždy na mě působilo tak, že lepší být ani nemůže. Proto jsem teď docela zklamaný. "Nový" symbol hlavy s vlasy je podle mě v pořádku, ale to písmo a jeho kombinace se značkou mi přijde příšerná.
To je asi nějaká vlna modních písem, silně mi toto připomíná písmo v novém logu Citroenu, které se zde také objevilo.
Nebo jsem pouze příliš konzervativní.

Nechápu co to znamená "razítková forma". Nechtěl tím Font sdělit, že ztrácí na kompaktnosti?

12. 2. 2009 17:45 MIchael

Líbí. To písmo se mi tam docela hodí a logo celkově působí dobře.

12. 2. 2009 16:45 geek

zbytecny

12. 2. 2009 15:57 tea

přijde mi to kompozičně rozbředlé, písmo nic moc, a nejhorší je ten moment jak vlasy končí níže než začínají. za mě rozhodně palec dolů.

12. 2. 2009 15:41 Miloš Janega

Mne sa zdá že má pretiahnutú hlavu jak orangutan :)

12. 2. 2009 15:34 Jan Janoska - puro.sk

libi... mne sa paci...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.