Wal-Mart mění po 16 letech značku
Síť obchodů Wal-Mart Stores Inc. mění jednu z nejznámějších značek v USA.
Namísto tradiční konzervativní modré hvězdy přechází na trendy :-) minusky a jednoduchý oranžový symbol…
Autorem nového loga a vizuálního stylu je newyorské studio Lippincott.
Více zde.
Vývoj loga během 46 let historie:
Hvězdička není samozřejmě nijak originální symbol, jen v Americe ji vlastní desítky korporací (plus třeba Heineken nebo Rudá armáda :-).
K Wal-Martu ale už tak nějak modrá hvězda patřila (dokonce je malá hvězdička i jako favicon na jejich stránkách).
Zdroj http://walmartstores.com/AboutUs/8412.aspx.
Celkově lze ale nové logo asi označit za lepší a to především díky čitelnější typografii...
Jak se vám líbí?
O logách a korporátní identitě obchodních sítí jsme psali ve Fontu 6/03.