Vizuální identita pivovaru Zlatá kráva
V minulém roce byla agentura Beneš & Michl oslovena, aby vybudovala identitu farmářského rodinného minipivovaru Zlatá kráva z Nepomuku. Podívejte se na výsledek jejich práce.
Vývoj loga
Finální podoba značky
Při tvorbě se kladl důraz na příběh v pozadí pivovaru — rodina majitelů provozuje síť restaurací, mají farmu, prodávají vlastní maso. A chtěli i vlastní pivo. Název Zlatá kráva, se kterým přišel jeden z majitelů, má tedy evidentní počátek i svůj význam. Název a rodinný příběh pomohl při tvorbě samotného vizuálu.
Začátkem června 2018 byly schváleny finální návrhy šesti etiket včetně loga, které reflektují ideální asociace se značkou — poctivou chuť, rozumnou cenu a zábavný vizuál.
Minipivovar Zlatá kráva získal 1. místo Jarní ceně českých sládků 2019 a originální etikety ve stylu linorytu a originální komunikace vzbuzují pozornost napříč celým pivním spektrem :-)
Kompletní grafický manuál si můžete prohlédnout zde: GM_zlatakrava.pdf
Podrobnosti o budování nového brandu najdete zde.
Jak se Vám originální identita Zlaté krávy líbí?