Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Vizuální identita Literární akademie

LA_01

Literární akademie, jež navazuje na historii a tradici Literární akademie Josefa Škvoreckého, získala novou identitu od Studia Colmo.

Je to v současnosti jediná vysoká škola, která nabízí soustavné studium tvůrčího psaní.

Miroslav Roubíček ze Studia Colmo k projektu říká: „Znovuoživení této původně vysoce ceněné univerzity vyvolalo i otázku celkového rebrandingu. Byli jsme osloveni vedením školy, abychom vytvořili jak nové logo, tak i komplexní komunikaci, která by zdůrazňovala její literární zaměření a dokázala oslovit nové mladé uchazeče. Nová značka je spíše než logem, literárním útvarem. Stává se větou. Z této myšlenky rozvíjíme i navazující vizuální styl, který čerpá především z promyšleného copywritingu. Typografie funguje jako samostatný vizuální prvek. Název školy komponujeme skrytě ve větných skladbách a vytváříme tím prostor pro hravou textovou identitu.“

LA_02

LA_03

LA_04

LA_05

Zdroj a více zde.

 

Jak se líbí modrý design Literární akademie vám?

 


Komentáře k článku

3. 6. 2020 13:31 Jirka

Honza: na první pohled mě napadlo totéž. Nicméně jaký smysl by věty dávaly u oděvního řetězce? jestli někde dávají smysl a logiku, tak právě tady. Možná je to zaměnitelné s tunou jiných věcí, ale tady to rozhodně není prvoplánové.

3. 6. 2020 08:37 Honza

Budu poněkud oponovat. Kdybych vůbec nesledoval trendy a vývoj na poli vizuální identity, tak bych asi souhlasil s předchozími komentáři. Ale takhle je to zaměnitelné s tunou podobných věcí. Na hravé, rádobyvtipné věty jsem už alergický a logo mi neevokuje nic. Studio Colmo odvedlo kvalitní řemeslo s unifikovaným výsledkem. Dal by se použít třeba na oděvní řetězec. Akorát přizpůsobit věty.

2. 6. 2020 22:03 pala

Příjemné.

2. 6. 2020 08:47 Karel Skoroamatér

Kvalitní chytrá práce, dobrá myšlenka, fajn výsledek. V čitelnosti je síla.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.





UGD logo na vysku-box