Velká pardubická má nové logo
Dostihový spolek Pardubice představil nové logo nejslavnějšího českého dostihu. Současnou situaci, kdy Velká pardubická po odchodu České pojišťovny stále hledá sponzora, považuje za novou příležitost vybudovat vlastní silnou značku.
Závodiště Pardubice ve čtvrtek zveřejnilo nové logo Velké pardubické. Poprvé od roku 1990 není spojeno s konkrétním sponzorem. Nejslavnější český dostih loni na podzim přišel o svého dlouholetého partnera Českou pojišťovnu, pořadatel dosud neoznámil náhradu.
„Nedávné změny v oblasti generálního partnera dávají Velké pardubické i nové příležitosti. Například vybudovat vlastní silnou značku,“ uvedl v tiskové zprávě místopředseda představenstva Dostihového spolku Martin Korba.
Logu, které bude používáno v bílé i zelené variantě, dominuje silueta skákajícího koně s jezdcem.
„Chtěli jsme do něj zakomponovat vše, čím Velká pardubická je. Tradici, dynamiku, symboliku. Vše je vyjádřeno čarou, pro jejíž načrtnutí byla autorovi loga inspirací samotná trať dostihu, kdy se různě kříží a proplétá,“ dodal Korba.
Nové logo je podle vedení Dostihového spolku nicméně navrženo tak, „aby dávalo možnost v příštích letech případnému propojení s budoucími partnery akce.“
Autor bohužel nebyl uveden.
Zdroj zde.
Pro zajímavost některá další předchozí loga závodu, spojená s Českou pojišťovnou.
Jak se vám nové logo líbí?