Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Velká pardubická má nové logo

na homepage

Dostihový spolek Pardubice představil nové logo nejslavnějšího českého dostihu. Současnou situaci, kdy Velká pardubická po odchodu České pojišťovny stále hledá sponzora, považuje za novou příležitost vybudovat vlastní silnou značku.

Závodiště Pardubice ve čtvrtek zveřejnilo nové logo Velké pardubické. Poprvé od roku 1990 není spojeno s konkrétním sponzorem. Nejslavnější český dostih loni na podzim přišel o svého dlouholetého partnera Českou pojišťovnu, pořadatel dosud neoznámil náhradu.

„Nedávné změny v oblasti generálního partnera dávají Velké pardubické i nové příležitosti. Například vybudovat vlastní silnou značku,“ uvedl v tiskové zprávě místopředseda představenstva Dostihového spolku Martin Korba.

Logu, které bude používáno v bílé i zelené variantě, dominuje silueta skákajícího koně s jezdcem.

„Chtěli jsme do něj zakomponovat vše, čím Velká pardubická je. Tradici, dynamiku, symboliku. Vše je vyjádřeno čarou, pro jejíž načrtnutí byla autorovi loga inspirací samotná trať dostihu, kdy se různě kříží a proplétá,“ dodal Korba.

Nové logo je podle vedení Dostihového spolku nicméně navrženo tak, „aby dávalo možnost v příštích letech případnému propojení s budoucími partnery akce.“

Autor bohužel nebyl uveden.

Zdroj zde.

 

stare2                        stare 

Pro zajímavost některá další předchozí loga závodu, spojená s Českou pojišťovnou.

 

Jak se vám nové logo líbí?


Komentáře k článku

28. 3. 2019 20:37 lh

lepsi, ale stale dost slabe

28. 3. 2019 17:09 DH

Není to špatné, ale u tradiční steeplechase bych se nebál použít třeba patkové písmo - k navození této tradice a významu. A opustit grotesk, který je dnes všude a je spíš nicneříkající... Prostě přidat trochu té noblesy.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.