Unie vydavatelů mění logo, začleňuje internet
S podtextem „noviny, časopisy, internet“ chce nově ve veřejné komunikaci vystupovat Unie vydavatelů.
Dosavadní a nové logo
Unie vydavatelů, největší profesní organizace pro tuzemské vydavatele, připravuje nové logo a identitu sdružení. Zatímco dosud měla v názvu pouze Unie vydavatelů, v nové podobě loga se rozšiřuje o podtext „deníky, časopisy, internet“. O registraci nového loga požádala Unie vydavatelů Úřad průmyslového vlastnictví.
Vydavatelé tak chtějí, aby jejich identita lépe odrážela současnou situaci na trhu, kdy téměř všichni vydavatelé jsou zároveň provozovateli internetových serverů.
Novou podobu má logo i v anglickém provedení.
V posledních deseti letech je to podruhé, co se vlivem změny mediálního prostředí upravuje název profesního sdružení. Před několika lety se měnil z UVDT (Unie vydavatelů denního tisku) na Unie vydavatelů, aby lépe odrážel skutečnost, že organizace nezastupuje jen zájmy vydavatelů novin, ale i vydavatelů časopisů. V nově připravované podobě má opět lépe vystihovat aktuální situaci.
Zdroj a více zde.
Symbol rozevřené knihy/tabletu se nám líbí. Oproti dosavadní značce došlo k výraznému zlepšení. Jak se líbí vám?
Komentáře k článku
1. 7. 2013 15:18 wgx
1. 7. 2013 11:33 Johny
30. 6. 2013 11:15 Jan Pekárek
-> Myslim že je lépe vizuelně kódovat podstatu věci, než parazitovat na "jednoduché" symbolice, v tomhle případě na progresivním designu smartphonů, který k médiu odkazuje dost primitivně + stránky.
(už jen symbolismus samotný: sluchátko stále funguje, ostatně jej známe cca 100 let. Co budeme nosit v kapsách za let 5? :)