Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Trikaya prošla redesignem

 

Brněnský stavitel Trikaya vstupuje do roku 2019 v novém kabátě. K redesignu značky přistoupila společnost poté, co v loňském roce rozšířila své pole působnosti o oblast komerčních nemovitostí, investic a také obchodních center. Nové logo a celý vizuální styl pro Trikayu připravila designérka Věra Marešová.


„Nové logo tvaru písmene T je dynamické a symbolizuje otevřené dveře. Otevřené dveře do domovů a kanceláří, ale i vstup na další cesty, které Trikaya umí ve svém širokém spektru služeb zabezpečit. To podtrhuje i hlavní slogan Welcome Home, kde je slovo home myšleno nejen jako byt či dům, ale jako jakýkoliv prostor, kde se můžete cítit jako doma. Tedy v bezpečí,“ popisuje zpracování nové identity Věra Marešová.

Brněnská Trikaya prošla v loňském roce rychlým obchodním rozvojem a také částečnou změnou firemní strategie, která si vyžádala vznik několika nových dílčích značek. Vstoupila například na trh obchodních center koupí brněnského Futura či pražského OC Řepy. „Kromě rezidenční výstavby se nově pohybujeme i v oblasti obchodních center pro retailové zákazníky, komerčních nemovitostí i investic. Staré logo a původní vizuální styl nám už nedával tak široké možnosti, které jsme k novým podznačkám, jako jsou Trikaya nemovitostní fond, Facility Management, Property management a další, potřebovali. Proto jsme se rozhodli pro kompletní redesign, říká výkonný ředitel společnosti Trikaya Alexej Veselý.

Motivy, které se v novém jednotném vizuálním stylu objevují, stavějí na těch nejdůležitějších vlastnostech značky, kterými jsou bezpečí, jistota a spolehlivost, ale také inovace a vysoká odbornost.

 

Trikaya v doslovném překladu znamená tři těla, která ale vždy pracují s určitou formou provázanosti. Společnost Trikaya tuto trojjedinost chápe jako metaforu propojení stavebnictví, financování a realitního trhu, která lidem přináší kompletní zajištění bezpečného domova. V roce 2019 budeme pokračovat s výstavbou dvou projektů s více než stopadesátkou nových bytů. Jde o bytové domy Neumanka a Ponavia rezidence. V druhé polovině roku pak začneme s rekonstrukcí pražského obchodního centra Řepy i brněnského Futura a věříme, že ještě letos získáme povolení k výstavbě dlouho očekávané nové čtvrti Pod Hády v místech, kde dnes stojí bývalá továrna Ergon,“ doplňuje Alexej Veselý.

redesign TRIKAYA_náhled.pdf

 

Jak se vám nový kabát spol. Trikaya líbí?

 


Komentáře k článku

13. 1. 2019 10:19 stará škola

No mě zase připadá trochu škoda, že ten signifikantní prvek diagonálně ufiknutých písmových tahů u "T" a "K" se neopakuje i ostatních liter....Šlo by to více typograficky promakat, tak aby celek byl tvarově konzistentní...
Takto jsou to tak trochu dva světy, obzvláště u litery "R" z toho křičí Gill Sans bez sebemenších úprav....
Škoda, jinak excelentní práce

10. 1. 2019 23:57 * Karel *

Že to káčko je fakt hnusný. :) První co mě zatahalo za oči.
Obecně ty litery v textu pod téčkem vypadají v celku dost nesourodě... AYA jsou stejný, na íčku nic nejde udělat, T a K má autorskou úpravu, přižemž u káčka se to nepovedlo a eRko je typicky gillovský.
Zbytek je v pohodě.

10. 1. 2019 11:59 robot

Tak samozrejme koncepce otevrenych dveri neni nejaky objev roku :). Tecko vypada ciste a srozumitelne, ale ostatni aplikace a ukazky uz jsou takove nahozene na rychlo, nebo to tak aspon pusobi. Nevim co, tak tam dam prekryti barvou...Co me vylozene irituje je "k" v nazvu firmy. To fakt trha za oci, nebo minimalne jedno. Co by na to asi rekli typografove.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.