Trendy v logách – dynamická proměnlivost
Už se zde v minulosti objevily – značky, které vlastně podle starých pravidel nejsou značkami v pravém slova smyslu. Spíše se jedná o nějaký koncept vizuálního stylu, kde jedno pevně dané logo nahrazuje jednoznačně identifikovatelná a rozpoznatelná hra s tvary nebo barvami. Podívejte se na sbírku takových projektů…
Více v článku The future is fluid: Inside Dynamic logos.
Jak se vám podobně koncipované firemní identity líbí? Nahradí podle vás dostatečně "klasickou" značku? Jedná se opravdu o budoucnost značek nebo jde jen o módní výstřelek aplikovatelný pouze na některé subjekty?
Komentáře k článku
31. 3. 2011 11:16 wein
Pomůcka:
Zákon č. 441/2003 Sb., o ochranných známkách
§ 1
Označení, která mohou tvořit ochrannou známku
Ochrannou známkou může být za podmínek stanovených tímto zákonem jakékoliv označení schopné grafického znázornění, zejména slova, včetně osobních jmen, barvy, kresby, písmena, číslice, tvar výrobku nebo jeho obal, pokud je toto označení způsobilé odlišit výrobky nebo služby jedné osoby od výrobků nebo služeb jiné osoby.
29. 3. 2011 08:59 berys
28. 3. 2011 23:29 Martin Rohr
http://www.behance.net/gallery/City-of-Melbourne/276451