Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Trendy v logách – dynamická proměnlivost

Už se zde v minulosti objevily – značky, které vlastně podle starých pravidel nejsou značkami v pravém slova smyslu. Spíše se jedná o nějaký koncept vizuálního stylu, kde jedno pevně dané logo nahrazuje jednoznačně identifikovatelná a rozpoznatelná hra s tvary nebo barvami. Podívejte se na sbírku takových projektů…

 

 

 

 

 

Více v článku The future is fluid: Inside Dynamic logos.

Jak se vám podobně koncipované firemní identity líbí? Nahradí podle vás dostatečně "klasickou" značku? Jedná se opravdu o budoucnost značek nebo jde jen o módní výstřelek aplikovatelný pouze na některé subjekty?


Komentáře k článku

31. 3. 2011 11:16 wein

při takovéto praxi vizuální identity, která sama o sobě je jistě životaschopná, se pěkně zapotí právníci a Úřad pro průmyslová práva. Pokuste se pro uvedené příklady cvičně podat žádost o chráněnou značku.

Pomůcka:
Zákon č. 441/2003 Sb., o ochranných známkách
§ 1
Označení, která mohou tvořit ochrannou známku
Ochrannou známkou může být za podmínek stanovených tímto zákonem jakékoliv označení schopné grafického znázornění, zejména slova, včetně osobních jmen, barvy, kresby, písmena, číslice, tvar výrobku nebo jeho obal, pokud je toto označení způsobilé odlišit výrobky nebo služby jedné osoby od výrobků nebo služeb jiné osoby.

29. 3. 2011 08:59 berys

melbourne trošku připomíná Adobe CS5 - a naopak

28. 3. 2011 23:29 Martin Rohr

Stoprocentně nejlepší a nejhezčí užití takovéhle dynamičnosti ukazuje nové logo Melboune. :)
http://www.behance.net/gallery/City-of-Melbourne/276451




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.