Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Thomson a Reuters společně v novém – puntíková show

Když jsme psali článek o trendech v logách – tečky (nejen) v perspektivě, netušili jsme, že za pár dní největší světová mediální společnost spustí novou identitu postavenou na celém světě oranžových teček. Asi se jim naše ukázky líbily :-)

Pravda je taková, že tečky v logu měla německá tisková kancelář Reuters již dávno. Původní logo je od Alana Fletchera z roku 1968.

 

Thomson Reuters novou identitu zveřejnil mj. i na digitálních billboardech umístěných na Times Square.

 

Posledním přírůstkem vznešené třídy globálních konglomerátů, pyšnících se „nápaditým“ sloganem „Největší společnost na světě!“, je Thomas Reuters, největší mediální společnost vzniklá zakoupením tiskové agentury Reuters společností Thomson Corporation. Včera odkryla nová společnost své nové logo a identitu, vytvořené renomovanou agenturou Interbrand.

Podívejte se na nové stránky http://thomsonreuters.com a uvidíte nový vizuální styl v praxi (a v pohybu).

 

„Nová, dynamická Corporate Identity se značně odlišuje od historického vnímání obou společností a prezentuje Thomson Reuters jako přední světový zdroj informací pro obchod a profesionály”, řekl Thomas H. Glocer, generální ředitel Thomson Reuters.

Na první pohled působí nový vizuální styl, jak si pohrává s množstvím teček na webu a billboardech, dynamicky a zajímavě. Bohužel, místy tyto shluky bodů působí nahodile a nedotaženě (prolétávajíce na webu nad podivnými fotografiemi). Samotný symbol v logu pak ve světle našich ukázek není moc výjimečným designérským počinem…

Spíše jako by marketingoví a Brand manažeři v agentuře Interbrand sáhli po vyzkoušených a módních atributech (oranžová barva, zmenšující se tečky v kruhu, písmo Neo Sans) a tak nějak to „poskládali“ dohromady…

Dosavadní označení Reuters v Dubaji jde dolů.

Zdroj http://www.nytimes.com/2008/04/17/business/media/17adco.html?_r=1&oref=slogin

 

Na stránkách http://www.reuters.com/ ale vidíme nové logo ještě se zvýrazněným názvem Reuters z písma Neo Sans.

Toto písmo od designéra Sebastiana Lestera se v poslední době stává velmi módním. Viz článek o novém stylu Dacie. U nás toto písmo distribuuje firma Dataline.


Jak se vám nové logo a jeho aplikace líbí?


Komentáře k článku

28. 4. 2008 13:58 font

Fotografie byly převzaty zde:

http://www.flickr.com/photos/nyc_ts2/2421446258/in/set-72157604591434477/

Náš komentář: Asi tam vítali nějaké Čechy :-)

26. 4. 2008 01:13 raven30412

nejvíc mě dostává ta rozkliknutelná fotka z NY nalevo: jak je tam na ulici ten banner "VÍTÁME VÁS". K tomu bych docela rád od redakce/autora slyšel nějaký komentář :)

24. 4. 2008 23:45 m2s

No to snad ne.

24. 4. 2008 03:57 pipe

JT: Možná tím bylo míněno, abyste prosím nějaký konkrétní příklad uvedl. A my ostatníí měli zase o čem diskutovat ;o)

24. 4. 2008 03:54 pipe

Změna loga velké firmy v posledních době = změna k horšímu?
3D lesky blesky, podivné pohyblivé útvary, nebo zaměnitelné a obtížně aplikovatelné ornamenty + módní písmo k tomu. Elegantního písma i jednoduché značky (10 puntíků) je v případě REUTERS velká škoda. Nové řešení evokuje ze všeho nejvíc nějaký nový opalovací krém...
Animované efekty v CI se navíc myslím rychle okoukají - stejně jako Flash ve webdesignu.

23. 4. 2008 22:07 Jiří Tvrdek

TS: Příkladů jsou mraky, pane anonym.

23. 4. 2008 21:45 TS

Líbí, logo i aplikace. Ale nechápu, proč se celou dobu nedrží původního loga z roku 1968, které bylo jistě velmi povedené a nadčasové. Za těch 40 let by jistě vstoupilo do podvědomí veřejnosti.
JT: Zajímalo by mě, jak by mělo vypadat silné logo hodné roku 2008.

23. 4. 2008 10:20 Jiří Tvrdek

To je opravdu... Slabé. Před pěti lety bych to bral, ale v roce 2008? Zaspali dobu. Jako práce renomované agentury je to více než podprůměr, ale kdo ví, nakolik je výsledek ovlivněn klientem...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.





UGD logo na vysku-box