Thomas Cook se srdcem ze stuhy
Významná německá cestovní kancelář Thomas Cook provedla změnu své značky. Nová identita se objeví třeba i na označení flotily firemních letadel…
Značka se popisuje jako „Sunny heart“, má být tedy vizuálním spojením motivů srdce a slunce. Autorem je švédská agentura Happy F&B.
Více a zdroj: designtagebuch.de
Podobný symbol srdce z přehnuté stuhy jsme již zaznamenali před několika lety v rámci logotrendů.
Jak se vám nový vizuální styl cestovky Thomas Cook líbí? Těm letadlům to sluší, co říkáte?
Komentáře k článku
9. 10. 2013 08:46 Abu
Jinak opravdu ac je nova grafika TC libiva, tak bych nechtel mit na letecke uniforme srdicko. V malych aplikacich jako na kridelkach to na me pusobi infantilne jak z pohadky, mozna i homodejsky za tim si stojim:)
7. 10. 2013 11:33 David
Přeji hodně štěstí
7. 10. 2013 10:02 David Ledl
5. 10. 2013 01:55 Van
Ještě moudra k ukradeným logům:
http://stocklogos.com/topic/another-stolen-logo
http://www.howdesign.com/design-business/clients/stolen-logo-what-would-you-do/
případně :-)
http://www.macgasm.net/2012/11/27/apple-logo-gets-stolen-by-italian-fruit-company/
5. 10. 2013 01:26 Van
A myslím si, že by Vašim partnerem k jednání, případně odpůrcem u soudu, měl být přímo britský a snad gentlemanský Thomas Cook Inc. a ne nějaká švédská agentura. (S tou by si to měl vyřídit TC.) Možná by stálo za to zaplatit nějakou konzultaci u kvalitního právníka. Třeba by se toho někdo kovaný v mezinárodním právu chytl s vidinou procent z jistě slušné vysouzené částky.
Nebo už fantazíruju červené reservy?
Firmě TC by se jistě nelíbil flameware třeba na jejím FB na téma - Věříte cestovní kanceláři, která používá ukradené logo? Mám pocit, že toto je něco většího než „estonské (sic!) meteleskublesku“ urputně přiblblé Bobo.
A nebo – nepomohl by Vám Font anebo UDG?