Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Thomas Cook se srdcem ze stuhy

Významná německá cestovní kancelář Thomas Cook provedla změnu své značky. Nová identita se objeví třeba i na označení flotily firemních letadel…

Značka se popisuje jako „Sunny heart“, má být tedy vizuálním spojením motivů srdce a slunce. Autorem je švédská agentura Happy F&B.

Více a zdroj: designtagebuch.de

 

 Podobný symbol srdce z přehnuté stuhy jsme již zaznamenali před několika lety v rámci logotrendů.

Jak se vám nový vizuální styl cestovky Thomas Cook líbí? Těm letadlům to sluší, co říkáte?

 


Komentáře k článku

9. 10. 2013 08:46 Abu

Me pripada ze jsme ten piktogram videl uz davno v nejke knize s logy od Taschen. zajimal jsme se o sylizace tohoto symbolu kvuli zakazce. Pokud je Charlie autor, mohl by ukazat pro koho ho delal.

Jinak opravdu ac je nova grafika TC libiva, tak bych nechtel mit na letecke uniforme srdicko. V malych aplikacich jako na kridelkach to na me pusobi infantilne jak z pohadky, mozna i homodejsky za tim si stojim:)

7. 10. 2013 11:33 David

Určitě bych to taky nevzdával.....Van má pravdu, že by jste to neměl řešit se studiem, ale přímo s TC. Myslím, že když jim napíšete e-mail, třeba s odkazem vašeho logotypu, tak to nenachají jen tak být.

Přeji hodně štěstí

7. 10. 2013 10:02 David Ledl

Design letadel je nyní natolik opticky vyvážený, že již předního kola není potřeba :-)

5. 10. 2013 01:55 Van

Zapomněl jsem napsat, že logo i aplikace (nejenom na letadlech bez předních kol) jsou slušné, Logo, typo i barvy, a že „létají za sluncem“ je zřejmé, nic jinak „teplého“ na rozdíl od Abu tam nevidím.

Ještě moudra k ukradeným logům:
http://stocklogos.com/topic/another-stolen-logo
http://www.howdesign.com/design-business/clients/stolen-logo-what-would-you-do/
případně :-)
http://www.macgasm.net/2012/11/27/apple-logo-gets-stolen-by-italian-fruit-company/

5. 10. 2013 01:26 Van

Charlie, pokud jste opravdu autorem toho symbolu a někde jste ho prokazatelně veřejně prezentoval, tak bych to rozhodně nevzdával. Už jen či spíše hlavně kvůli velikosti firmy TC etc...(http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Cook_Group)

A myslím si, že by Vašim partnerem k jednání, případně odpůrcem u soudu, měl být přímo britský a snad gentlemanský Thomas Cook Inc. a ne nějaká švédská agentura. (S tou by si to měl vyřídit TC.) Možná by stálo za to zaplatit nějakou konzultaci u kvalitního právníka. Třeba by se toho někdo kovaný v mezinárodním právu chytl s vidinou procent z jistě slušné vysouzené částky.

Nebo už fantazíruju červené reservy?

Firmě TC by se jistě nelíbil flameware třeba na jejím FB na téma - Věříte cestovní kanceláři, která používá ukradené logo? Mám pocit, že toto je něco většího než „estonské (sic!) meteleskublesku“ urputně přiblblé Bobo.
A nebo – nepomohl by Vám Font anebo UDG?

4. 10. 2013 15:29 Petr Bernát

Hmm, nějak mi chybí u toho letadla přední kolo…

4. 10. 2013 13:18 Abu

Slusi, cista pekna aplikace na letadlech, ale vysledna emoce je nejaka tepla:) jak letecka spolecnost velkyho teplyho ala.:)

4. 10. 2013 11:21 Jakub

Pochopil jsem to tak, že pan Charlie je autorem toho fialového srdce a dovolává se spravedlnosti.

3. 10. 2013 23:55 Petr Výkař

Kontaktovat firmu, že její logo je fungujcí práce pro klienta by ji teoreticky mohlo potěšit, ale chápu, že slyšet to vícekrát od stejného člověka může být unavující.

3. 10. 2013 11:49 Charlie

Bohužel to není logotrend ale fungující práce pro klienta a Happy F&B jsem již několikrát kontaktoval, neúspěšně, vždy ke mně promluvil pověřený člověk s povýšeným emailem, že tohle nic neznamená, ale už to nemá smysl řešit.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.