Teta mládne
Po 21 letech od otevření první prodejny Teta se kompletně mění vizuální styl a uspořádání těchto obchodů. Tři z prodejen Teta provozovaných společností p. k. Solvent dostaly v červenci nový design.
Jde o dvě pražské prodejny v Čilově ulici na Petřinách a na náměstí Bratří Synků. Třetí prodejna v novém designu se testuje v Bzenci u Hodonína.
Místo strohého hranatého loga navrhlo studio Dynamo Design moderní logo připomínající vějíř malířských palet, případně obarvených nehtů. Prvky z loga se opakují v interiéru prodejny, který vytvořila agentura Moris Design.
"Je to první zásadní rebranding značky Teta v souvislosti s novým konceptem a positioningem značky. Cílem je posílit značku nejen směrem k současným zákaznicím, ale být atraktivní i pro širší cílovou skupinu. Postupně přebudujeme další prodejny, ve větší míře tento proces spustíme ještě letos v srpnu," říká David Vejtruba, ředitel marketingu Teta Drogerie. Větší mediální kampaň bude mít značka až příští rok.
Staré logo Teta drogerie.
Zdroj: MarketingSalesMedia
Komentáře k článku
10. 2. 2015 08:02 Radek
10. 2. 2015 08:02 Radek
10. 11. 2013 21:04 Kočka
11. 10. 2013 13:37 lucie
Ale co považuji za totální průser je 10 definovaných barev Pantone v logu!!!!!!
24. 8. 2013 14:36 Máca
16. 8. 2013 11:46 Viktor
16. 8. 2013 07:57 péťa
12. 8. 2013 18:50 Speedy
http://ceagglobal.files.wordpress.com/2012/05/teta_katerina.jpg
Tam by každý chodil s úsměvem :-)
12. 8. 2013 14:34 wgx
12. 8. 2013 13:01 David
7. 8. 2013 18:03 Ondra
7. 8. 2013 11:47 ...
7. 8. 2013 11:41 Sagvan
6. 8. 2013 18:38 Filip Sladký
6. 8. 2013 00:05 Thomas
5. 8. 2013 17:53 Bára R.
5. 8. 2013 17:47 Michal Pelikán
Pokud nevite - ctete zde: http://bit.ly/18stTPH nebo zde: http://bit.ly/16XILRA