Talk – mluvící logo
Marketingová, reklamní a PR společnost Erickson Public Relations si v roce 2004 změnila jméno na Talk. Výběr jména trval asi půl roku, brzy se ale agentura ve svém oboru dostala na vrchol.
Na ukázkách vidíte různé nerealizované varianty řešení nového loga, níže se podívejte i na vítězný návrh…
Jak to tak bývá, pro vlastní kreativní tým agentury bylo vytvoření nového loga příliš osobní úkol (u nás tomu říkáme „kovářova kobyla“).
Proto si raději najali externí grafické studio Morvil Design Group z Wilmingtonu (pozor – neplést si s pražským grafickým studiem Marvil :-).
Majitelka agentury Talk Shawn Smock o práci na návrzích říká:
„Designérům jsem dala jediný směr – a to, že mám velice ráda růžovou. Myslím si, že může dobře fungovat, protože společnost Talk vlastní žena. Zpočátku byli nedůvěřiví, ale když se k nám designérský tým vrátil, přiznali, že od teď jsou fanoušky teplé růžové. :-)“
Finální volba – růžové uvozovky
„Také se nám líbí, že ne každý v symbolu hned rozpozná uvozovky. Mnozí vidí masku, sklenku Martini, dva prvky čelem proti sobě, pusu a podobně. Růžová funguje velice dobře a pomohla naší agentuře získat pozornost – začalo se o nás po zavedení loga více mluvit.“
Naše hodnocení
Zajímavé logo z uvozovek, které vytvářejí usměvavou tvář (oceňujeme „chytrá“ loga s více významy). Pro PR agenturu jsou oba tyto významy navíc velmi typické a vhodné.
Horní návrhy s komiksovými bublinami by byly rozhodně horší volbou – všichni víme, jak je tento motiv často využívaný :-)
(uvozovky sice také, ale asi ne v tomto provedení)…
Zdroj: http://www.38one.com/cleverblog
A jak se vám líbí růžový Tank?