Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Symantec představil nové logo – další motiv zaškrtnutí

Antivirová společnost Symantec oficiálně představila své nové firemní logo, které má symbolizovat zaměření společnosti na poskytování jistoty a bezpečného přístupu zákazníků k informacím odkudkoli, aby mohli přecházet mezi svým osobním a pracovním životem. Místo 3D symbolu "S" se objevil obehraný motiv zaškrtnutí…

          

Symbol bezpečné volby Symantec spojuje název společnosti Symantec se značkou zaškrtnutí, která pochází z nedávné koupě společnosti VeriSign. Každý den je zobrazeno více než 250-milionkrát na více než 100 000 webových serverech ve 160 zemích. Symbol bezpečné volby Symantec bude obecným symbolem používaným u značek společnosti Symantec, včetně spotřebitelské značky Norton a značky Symantec Hosted Services.

*** sem ostatni loga

Motiv zaškrtnutí se používá často – především pro loga voleb nebo pro sázkové kanceláře.

Jak se vám líbí nový Symantec?

Zdroj: pcworld.cz

O logách a CI softwarových firem jsme psali ve Fontu 110, kde jsme mj. představili i nejznámější produkt firmy Symantec, antivir Norton.


Komentáře k článku

29. 11. 2010 15:09 panpug

To ze je upgrade, prijde mi to jako ze nalevo je verze z roku 2008 a napravo 1998.

29. 10. 2010 18:16 Marek

Pro me je to spis krok zpet, puvodni logo na me pusobi daleko seriozneji, kdyz uz mluvime o pocitu jistoty. Nekdy je holt mene vice...

25. 10. 2010 18:44 Pastelka

Nějak to ve mě evokuje Xerox... každopádně, tohle logo vzniklo v kanceláři nějakého markeťáka :-)

25. 10. 2010 09:47 yawn | inkink.cz

Že by jedna z prvních vlaštovek odklonu od lesků-blesků?

25. 10. 2010 09:03 PeťaN   |   www.urviho.cz

Neosloví, ani neurazí :)

22. 10. 2010 23:44 myrí

zaškrtnutí ve VeriSign působí pěkně, ale s tím kroužkem je to takový nesympatický..

22. 10. 2010 20:02 designity.cz

No to tedy ano...

21. 10. 2010 21:08 Slarc

Mě osobně to tedy přijde jako krok zpět...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.