Stavebniny PRO-DOMA mění tvář
Prodejny stavebnin si od pražské agentury Brand House nechaly vytvořit nové logo i animovaný sponzorský vzkaz.
Český distributor stavebních materiálů PRO-DOMA oznámil, že po pětadvaceti letech existence mění své logo. Zároveň spustil televizní kampaň na zlepšení znalosti značky. Marketingový tým pod vedením Jana Mináře se snaží upozornit zejména na snadnou dostupnost prodejen, kterých je po celé republice sto dvacet.
Spot i logo vytvořila agentura Brand House, která pracuje také pro Bramac, Cemix, Schiedel nebo Viessmann. Kampaň běží na kanálech skupiny Prima a firma také využívá sponzoring na ČT1 a ČT Sport. „V krátkém sponzorském vzkazu se snažíme spojit dostupnost našich prodejen s dominantními regionálními stavbami a klasickou formou stavby domu," vysvětlil za značku PRO-DOMA Minář.
Zdroj a více zde.
Na stavebniny byl zaměřen Font č. 145.
Komentáře k článku
13. 5. 2016 13:38 Roman
Redesign jednoznačně pomohl.