Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Reebok má nové logo

Společnost Reebok International oficiálně představila nové logo, které prý povede k jasnější a ucelenější komunikaci značky. S ohledem na různé dosud používané verze nápisu (navíc i ve zkratce RbK) a symbolu to již bylo opravdu zapotřebí…

V brzké době se zákazníci budou tedy setkávat jen s jedním novým logem (ovšem prý s jednou výjimkou – své odlišné logo si zachová kategorie Classic s britskou vlaječkou).

Typografie je to čistá, modrá je hezká… ale není to málo? Puma úspěšně staví na motivu stylizované pumy, Adidas proslavil motiv tří pruhů, Nike dnes ani nápis nepoužívá a globálně jej zastupuje známá fajfka. Z tohoto pohledu podle nás nový Reebok bez piktogramu nemá čím zaujmout.

Nové logo "v akci" si můžete prohlédnout na na homepage Reebok.

Vývoj loga Reebok.

Zdroj: http://coda.co.za/blog/2008/05/22/reebok-reebrand

Pro zajímavost: LogoBlog udělal anketu mezi čtenáři, které z log vybraných sportovních gigantů se líbí nejvíc. Více na: http://www.logoblog.org/wordpress/best-sports-logo-poll-result/

A jak se nová značka Reebok líbí ve srovnání s ostatními velkovýrobci sportovního vybavení vám?


Komentáře k článku

24. 6. 2024 14:54 BenediktG

Mnohem lepší...

28. 7. 2010 11:18 Boby

toto posrali uplne...stare logo bolo pekne ale s tymto novym by som nekupil ani ponozky

29. 9. 2008 22:37 martina

třeba rozvíjej něco dalšího, novýho a tohle je krok mezi tím lepším, třeba jim piktogram někde překážel, a aby mohli vytvořit nový, nejdřív ten starý zrušili... :)

24. 9. 2008 22:03 mira

Myslim, ze to fičí do retra, při prvním mrknutí se mi vybavilo logo KARIMOR. K té "rozmanitosti" logovani RBK, snad jen tolik, že každé má-mělo sve opodstatnění-třeba jsem zvědav jaké logování uvidíme na botech...záleží na RBK, jestli s novým, seriozněji vyhlížejícím, logem nepozmění i politiku. Nedovedu si predstavit levné tenisky, určené pro sportovní superhypermarkety s tímto logem-to staré "sportovní" má širší !radius.
TO FP: Puma není jenom o retro streetu, dělají špičkové běžecké boty např. Hezky jsi to popsal,a le ony to jsou SPORTOVNÍ značky. FRED PERRY je Fred Perry, ale rozhodně ne sportovní značka, ve smyslu toho významu.

24. 9. 2008 21:34 FP

reebok byl a je hnus, pumě dojde dech jen co vyčpí ta děsivá retroadorace a adidas to u mne projel sázkou na fotbal. nike je sice vkusná značka, ale trochu classless takže ať žije fred perry!

24. 9. 2008 19:38 Montezuma3

Z toho jsem tak vyjevenej ze ani nevim co k tomu napsat, nove logo je tak obycejne ze ani nevim co vytknout a presto se mi to stare libi vic.

24. 9. 2008 18:33 Honza - RA30412.com

Příliš nechápu vesměs negativní komentáře, myslím že je to krok dobrým směrem. Na místě reeboku bych se sice asi spíše vydal cestou redesignu stáreho typa, které je opravdu dost specifické, ale faktem je že to nové dává značce výrazně nový výraz... To původní bylo až explicitně sportovní, to nové je decentní a "slick", čistě esteticky podle mě výrazně lepší a působící daleko "designověji". Špičkové sportovní značky podlě mě dnes působí rafinovaněji, čistěji a více vydesignovaně než třeba v 90. letech, které dokonale charakterizuje právě původní reebok.

Změnu (vypuštění) symbolu "dálnice" chápu, byl naprosto tupý a podle mě neměl žádný podíl na budování image značky. Ano, lidé se zvykli a teď jim bude chvilku chybět, ale myslím že ho brzy přestanou postrádat. Celkem ale souhlasím s redakcí fontu že absence jasného symbolu může být problém... Na druhou stranu ale podle mě ani není příliš kam spěchat a fungovat v budoucnu můžou i nějaké deriváty z logotypu...

24. 9. 2008 16:42 Enti

To neni logo, to je bezradnost.
Ostatne logo v akci, nebo-li pokus o webove stranky, je take strasne.

24. 9. 2008 14:00 Ondra

Tohle je asi potřeba opravdu vidět až v praxi, jestli u toho ještě bude nějaký symbol, barva apod.
Ale obecně bych řekl, že Reebok dělá Reebokem hlavně ta jakási kurzíva a výrazné "ee" - a teď se to najednou ztratilo. Stejně jako znak "dálnice" ;o) Tomu se hodně divím, že od těchto prvků ustoupili...

24. 9. 2008 13:05 geek

pockal bych, jak to bude fungovat "v akci" na obleceni. ale myslim, ze tem jejich vietnamskejm hadrum tezko neco pomuze:)

24. 9. 2008 12:59 Michal

No mě osobně se nelíbí, působí jako logo facebook, stejným typem, podle mě se nehodí ke sportovnímu oblečení, je to spíše jako značka navržená k nějaké společnosti poskytující nějaké informace, či knihy a podobně.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.