Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Redesign značky výrobce lihovin Nivnice

Nivnický dvůr po válce zahájil výrobu lihovin, likéru a rumu s nástupem nového vlastníka. Dvůr tak od té doby nese obecný název Linea (spojení dvou slov lihoviny a nealko). V roce 2017 téměř po 30 letech se toto logo dočkalo nové podoby určené pouze lihovinám.

 


Cílem redesignu bylo lépe komunikovat bohatou historii, tradici, kvalitu a vizuálně sjednotit řadu produktů lihovin.

 

Za redesignem stojí designérka Lenka Pavlicová, která s Nivnicí spolupracuje už více než pět let.

 

K projektu přizvala Adama Rovného na copywriting a Pavlínu Kourkovou na ilustrace. Lenka Pavlicová se v obalovém designu pohybuje přes 15 let, posledních 9 let žije a pracuje v Londýně.


Jak se Vám nová značka líbí?


Komentáře k článku

9. 10. 2018 21:24 Karel Skoroamatér

Jolly, takova posmesna poznamka k mnoha slovum, to je zbytecne vulgarni.

A *Karle* - ja tu Jollyho poznamku chapu. Jo, Vase argumenty jsou sice padny, ale treba mne ten kerning NI V NIC E trha oci taky. Je to sice diskutabilne "nejlepsi" mozny reseni s timhle pismem, ale pokud tohle jako autor uvidim, tak proste zkusim radej rovnou neco jinyho. Prizpusobim se tomu, co se v tom slove deje. Takze asi upravim font nebo vyberu zamerne jinej, kde tohle nebude vznikat tak okate. Hezky to neni. Po bitve kazdej general, ale mne se to s tim kerningem proste nelibi. Nehlede na to I C. Sice je to na sto honu lepsi nez puvodni Linea, ale chyby v tom jsou a autorka by mela vycvicit vic oko.

4. 10. 2018 10:53 jolly

Zbytečně moc textu pane "nepřechytralej" .

4. 10. 2018 10:27 * Karel *

jolly: Ach jo? Vždyť to s touhle hodnotou prostrkání nejde udělat líp, aniž by člověk nemodifikoval tvar liter nebo aniž by se litery nedotkly. Tady je zas někdo přechytralej... :/ Zákonitě buď to bude NIVNICE a mezery kolem V budou viditelné, nebo N I V N I C E, text bude prostrkanej a mezery kolem V se neprojeví. Žádná z možností není špatně. Téhle značce určitě prospěl nahuštěnější text, takže je to vyřešené dobře.

4. 10. 2018 09:48 jolly

Jenom ten kerning. Ach jo.

3. 10. 2018 23:10 Jirka

Autorka obhajobou dvou linek pomocí turistických značek dokazuje, že zbytečný čas na korektury textu raději věnuje humoru. Logo slušné.

3. 10. 2018 18:49 Lenka P.

Jerzy a Karle, děkuji za komentáře.

Finální logo je kombinací dvou konceptů na přání klienta - osobně si myslím, že to nebylo na škodu.

1. koncept "Pozdravy z Nivnice" - turistická značka, kroj
2. koncept "Královský Nivnický Dvůr" - koruna, koně

3. 10. 2018 16:03 Sufiya

Líbí se mi jak barevné, tak jednobarevné provedení loga, přičemž zlatá a červená barva mu významně dodává na exkluzivitě. Barevné razítko chápu jako výborný grafický vtip. Logo díky dobře zvládnuté typografii, odpovídající charakeru produktů a grafickému ztvárnění tradičních prvků působí nejen tradičně, ale rovněž moderně a svěže.

3. 10. 2018 12:08 * Karel *

Dobré řemeslo (v dobrém smyslu slova).
Explikace tradičně z poloviny pitomá. Jde o to, jestli za to může klient nebo grafik. Pokud ale vidim tohle ještě pitomější razítko, tak mě napadne, že za to může grafik...

3. 10. 2018 10:21 Jerzy

Orámování není náhodné.... :D :D :D... To je vysvětlení... Zákazník se asi zeptal, proč jsou tam ty čáry a říct mu, že je to tak prostě hezčí by neobstálo?

2. 10. 2018 19:52 Lenka P.

Milane - to není rýpání, ale ostříží zrak. Díky. :)) I jste mě rozesmál.

2. 10. 2018 14:47 Milan

Moc se mi to líbí. Zejména v jednobarevné variantě, u barevné mi trošku ruší že je každá z linek jinou barvou. Ale celkově super. ... jen si trošku rýpnu: Do jakého polštářku se asi namáčí to razítko pro takovouhle barevnost :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.