Redesign značky výrobce lihovin Nivnice
Nivnický dvůr po válce zahájil výrobu lihovin, likéru a rumu s nástupem nového vlastníka. Dvůr tak od té doby nese obecný název Linea (spojení dvou slov lihoviny a nealko). V roce 2017 téměř po 30 letech se toto logo dočkalo nové podoby určené pouze lihovinám.
Cílem redesignu bylo lépe komunikovat bohatou historii, tradici, kvalitu a vizuálně sjednotit řadu produktů lihovin.
Za redesignem stojí designérka Lenka Pavlicová, která s Nivnicí spolupracuje už více než pět let.
K projektu přizvala Adama Rovného na copywriting a Pavlínu Kourkovou na ilustrace. Lenka Pavlicová se v obalovém designu pohybuje přes 15 let, posledních 9 let žije a pracuje v Londýně.
Jak se Vám nová značka líbí?
Komentáře k článku
9. 10. 2018 21:24 Karel Skoroamatér
A *Karle* - ja tu Jollyho poznamku chapu. Jo, Vase argumenty jsou sice padny, ale treba mne ten kerning NI V NIC E trha oci taky. Je to sice diskutabilne "nejlepsi" mozny reseni s timhle pismem, ale pokud tohle jako autor uvidim, tak proste zkusim radej rovnou neco jinyho. Prizpusobim se tomu, co se v tom slove deje. Takze asi upravim font nebo vyberu zamerne jinej, kde tohle nebude vznikat tak okate. Hezky to neni. Po bitve kazdej general, ale mne se to s tim kerningem proste nelibi. Nehlede na to I C. Sice je to na sto honu lepsi nez puvodni Linea, ale chyby v tom jsou a autorka by mela vycvicit vic oko.
4. 10. 2018 10:53 jolly
4. 10. 2018 10:27 * Karel *
4. 10. 2018 09:48 jolly
3. 10. 2018 23:10 Jirka
3. 10. 2018 18:49 Lenka P.
Finální logo je kombinací dvou konceptů na přání klienta - osobně si myslím, že to nebylo na škodu.
1. koncept "Pozdravy z Nivnice" - turistická značka, kroj
2. koncept "Královský Nivnický Dvůr" - koruna, koně
3. 10. 2018 16:03 Sufiya
3. 10. 2018 12:08 * Karel *
Explikace tradičně z poloviny pitomá. Jde o to, jestli za to může klient nebo grafik. Pokud ale vidim tohle ještě pitomější razítko, tak mě napadne, že za to může grafik...