Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Redesign loga Konsepti

na homepage

Známý prodejce designového nábytku, kuchyní, osvětlení, koberců i doplňků změnil po 6 letech webové stránky a s tím představil i novou firemní identitu: „Vzali jsme to tedy všechno z gruntu a máme radost, že se s vámi nyní můžeme podělit o výsledek.“

konsepti_digital_cut2

Modernizaci našeho vizuálního stylu si vzali na starost Matěj ČinčeraJan Kloss, kteří společně působí ve studiu OKOLO. Celý koncept je postavený na hře s různými řezy písma a promítá se v novém logu Konsepti i propagačních textech. Na první pohled si může pozorovatel nové logo s původním snadno zaměnit. Původní logotyp, začínající tenkým řezem písma a končící řezem tlustým, je zde otočený, čímž dostává větší důraz začátek názvu společnosti, což je jak vizuálně, tak obsahově logičtější.

 

blog_komunikace_web_pismo

Téma zesilování a zeslabování písma se navíc propisuje do celého vizuálního stylu a nejrůznějších jeho výstupů – od vizitek, přes inzerci až po na míru dělané dárky pro klienty a partnery.

 

 

zidle

 

Kromě výrazné a charakteristické typografie je vizuální styl postaven na fotografiích, které zachycují vybrané produkty v detailech, čímž ukazují řemeslnou a materiálovou kvalitu nabízených produktů.

 

Na začátku roku 2020 jsme si ujasnili, že e-shop je pro nás do budoucna důležitý kanál a musíme naplno využít jeho potenciál. O pomoc s realizací celého projektu jsme požádali profesionály z agentury Praguebest. Během analýz došlo k rozhodnutí, že značku D1ONE (by Konsepti) přestaneme používat a začneme se naplno věnovat značce Konsepti i v online světě.

Nový web překonal původní řešení v mnoha výrazných aspektech. Sjednotili jsme produktový katalog, ve kterém bude od teď stále přibývat sortimentu produktů, které půjdou koupit online. Díky automatizaci některých procesů jsme schopni objednávky vyřídit rychleji.  Jsme přesvědčeni, že jsme naše síly i nemalé finanční prostředky investovali dobře, že vám významně zpříjemníme kontakt s námi. Ať se vám tady líbí!

 

Zdroj zde.

 

Názor redakce: Za nás podařená změna, která má logiku (začít slovo tučnějším písmem). Jen by nás zajímalo, kolik lidí tuto změnu zaregistruje (nebo jim jen logo přijde „nějaké divné“). :)

 

Jak se vám změna líbí?


Komentáře k článku

22. 5. 2021 13:31 Martin Pecina

Pakliže někdo neumí dobře prostrkat slovo, neměl by se pouštět do stahování mezer mezi písmeny, aby si náhodou neuřízl ostudu, jako se to stalo v tomto případě. Jak u starého loga, tak i u nového vzniká vinou komprese mezer tragická díra mezi literami PT, která celé slovo úplně rozbíjí. Takže ne, nevzali jste to z gruntu, jen jste zopakovali a převrátili tisíckrát viděný princip a zachovali staré chyby.

6. 5. 2021 16:20 dsgn

„Na začátku roku 2020 jsme si ujasnili, že e-shop je pro nás do budoucna důležitý kanál“... Tak super, je rok 2021 a už jim to konečně došlo!!!

5. 5. 2021 14:00 Milan

Líbí se mi ten popisek "vzali jsme to z gruntu" :) tedy ztučnění jsme udělali z opačného směru.

4. 5. 2021 14:13 wgx

Tyhle variace log na způsob ztučnování a ztenčování jednotlivých písem jsou tak profláklé, až je to trapné. Viz asi nejznámější COLOP...

3. 5. 2021 19:11 M

To neni vtip, to je sofistikovany konceptualni humor.

3. 5. 2021 16:22 petr

to je vtip?

28. 4. 2021 22:06 pala

Za mě dobrý, na zvážení je, jestli to TI na konci neni už moc Light a nemohlo by zůstat bez ztenčování. Ale sama bych to musela testnout. Jinak ok.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.