Rebranding kanálů Nova
Televizní stanice Nova přišla nedávno s rebrandingem několika svých kanálů. Cílem bylo sjednotit loga všech stávajících televizních kanálů. Tento projekt pro ni zpracovala agentura Touch Branding, která nám k tomu zaslala i ukázky a krátký popis…
Jako hlavní rozpoznávací prvek značky Nova se ve výzkumech ukázal symbol modro-červené spirály, který se z tohoto důvodu stal dominantním prvkem nové identity. Rozpoznatelnost spirály umožnila zmenšit nápis Nova a dát větší prostor jednotlivým názvům kanálu.
Autor návrhů a celého systému Aleš Mička (byl představen ve Fontu 85) z agentury Touch Branding vysvětluje: "U loga Nova Sport byl požadavek na zřetelné zachování vizuální kontinuity s původním logem Galaxie Sport, zatímco u loga Nova Cinema šlo hlavně o zjednodušení jeho původní verze a úpravu do nové identity."
Agentura Touch Branding připravila také rozsáhlý manuál použití ke každému z logotypů.
„…Hlubší informace bohužel o projektu poskytnout nemůžeme."
S pozdravem,
Martin Marušinec
www.touchbranding.com
O logu Novy a jeho podobnosti s jinými logy jsme psali zde.
Nové logo uvedl i placený kanál Film+. Více zde.
Komentáře k článku
2. 12. 2008 16:11 Aldus
26. 11. 2008 11:31 XYZ
25. 11. 2008 19:25 suchosch
a u Film+ jsem nejdřív myslel, že jste obrátili šipku...