Přichází Kaktus
T-Mobile v České republice zavádí novou značku Kaktus, zaměřenou na mladé lidi (účtování hovorů po sekundách, Facebook zdarma atd.). Tomu odpovídá i veselý vizuální styl, postavený na komiksových ilustracích, výrazné žluto-zeleno-černé barevnosti a free fontu Akbar… Čus bus kaktus. :)
Image značky Kaktus by měla být drzá, sebevědomá a zároveň empatická. „Nechceme si na nic hrát,“ popsal značku Michal Podlucký, manažer projektu Kaktus. Název Kaktus byl vybrán kvůli nenáročnosti této rostliny, která tak přímo vyjadřuje jednoduchost ovládání. Od charakteristických trnů kaktusu se odvozuje i slogan značky: „Prostě bodne.“ Barvy značky budou žlutá, zelená a černá.
Uvedení nové značky podpoří od 8. října do konce listopadu nadlinková kampaň, která poběží zejména na internetu, v tisku, outdooru a televizi, kde budou čistě animované spoty k vidění na stanicích skupiny Nova i Prima.
Pod přípravou značky i kampaně je podepsána agentura Saatchi & Saatchi.
Zdroj zde.
Ukázky aplikací vizuálního stylu
Zdroj zde.
Jak se vám název Kaktus a jeho ilustrované provedení líbí?