Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Přichází Kaktus

T-Mobile v České republice zavádí novou značku Kaktus, zaměřenou na mladé lidi (účtování hovorů po sekundách, Facebook zdarma atd.). Tomu odpovídá i veselý vizuální styl, postavený na komiksových ilustracích, výrazné žluto-zeleno-černé barevnosti a free fontu Akbar…  Čus bus kaktus. :)

 

Image značky Kaktus by měla být drzá, sebevědomá a zároveň empatická. „Nechceme si na nic hrát,“ popsal značku Michal Podlucký, manažer projektu Kaktus. Název Kaktus byl vybrán kvůli nenáročnosti této rostliny, která tak přímo vyjadřuje jednoduchost ovládání. Od charakteristických trnů kaktusu se odvozuje i slogan značky: „Prostě bodne.“ Barvy značky budou žlutá, zelená a černá.

Uvedení nové značky podpoří od 8. října do konce listopadu nadlinková kampaň, která poběží zejména na internetu, v tisku, outdooru a televizi, kde budou čistě animované spoty k vidění na stanicích skupiny Nova i Prima.

Pod přípravou značky i kampaně je podepsána agentura Saatchi & Saatchi.

Zdroj zde.

 

    

Ukázky aplikací vizuálního stylu


Zdroj zde.


Jak se vám název Kaktus a jeho ilustrované provedení líbí?


Komentáře k článku

27. 10. 2013 15:22 ...

esteticky se mi to ani v nejmenším nelíbí, ale z hlediska marketingu a brandu musím říct, super ;-)

27. 10. 2013 07:58 radimzahraj_Typoadesign

velice povedene, ma to svih...jednoduche, lehke, humorne...palec nahoru

25. 10. 2013 15:20 wgx

Líbí, za mě palec nahoru :)

24. 10. 2013 09:33 Honza

Osobně tenhle styl vůbec nemusím - svého času ho používala i firma Europe Easy Energy - taky žlutočerné kliparty... Odrazuje mně to. Ale třeba si to klienty najde...co já vím. :-)

23. 10. 2013 14:40 DN

Asi pred tydnem jsem jim kliknul na baner a musim rict ze tak odvazny vizual se jen tak nevidi. I proto mi to cele prijde perfektni. Ma to napad, humor, hlavu i patu.

23. 10. 2013 13:40 Petr

No, mě uschnul i kaktus :D




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.