Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Podobnosti – dopravní značka a cákanec

Na internetu se objevilo nové logo pro Summit o lidských právech v Ženevě, které je obsahově velmi podobné české značce kampaně Nemyslíš – zaplatíš!  (byla přihlášena mj. i do soutěže Louskáček).

Vzhledem k tomu, že česká značka byla vytvořena podle všeho dříve, navíc rozcáknutá krev zde má jasné opodstatnění, rozhodně nechceme v tomto případě mluvit o plagiátorství. Jen zajímavá shoda nápadů, kterých bude asi stále přibývat…

Zdroj: www.nemyslis-zaplatis.cz a www.zlok.net

Další zajímavé podobnosti pak naleznete na webu www.logodesignlove.com. Můžete hádat, co je náhoda, co inspirace a co záměrné kopírování…


Komentáře k článku

11. 6. 2010 12:48 tom vild

cesky se mi libi, ten svycarsky je velmi nesrozumitelny. ale jak oplagiat bych to nebral.

27. 4. 2010 18:42 Lukas Veverka | www.parasite.cz

Mě se nelíbí moc ani jedno ani druhý. Samozřejmně u toho nemyslis zaplatis to ma vetsi či čitelnější smysl (krev a spz).

Každopádně ta diskriminace vypadá jak přebal nějakého hiphopoveho alba. U toho vubec zvolene tvaroslovy nechapu. Chápu ten princip přepsaných značek a infocedulí, ale celkově to z toho dělá pro mě překomplikovanou ilustraci.

27. 4. 2010 17:05 ---

tomas, tak to si ako slovensky podnikatel co chce mat vsetko za 5 minut, 50 centov a este ti to aj ofrfle ;-)

27. 4. 2010 10:17 Tomáš

nemohu si udpustit... mně to teda příliš zajímavé nepřijde :-)

26. 4. 2010 23:03 lopuch

Chtelo by to nejaky vyhledavaci engine, ktery porovna loga :-)

26. 4. 2010 21:44 HEHE

V současné době je také náplní práce orientace v již vytvořených věcech. Stalo se mi mnohokrát ať již v produktovém a nebo grafickém designu že skoro stejné hnutí mysli naleznu např na některém ze zahraničních blogů. Omluvitelná je podobnost u menších projektů... u větších tzv."proflaknutějších" je to ostuda designéra ať již to je kopírka či náhoda...

26. 4. 2010 21:24 ---

on by to mozno nebol zly podnikatelsky zamer: agentura search & destroy ;)

26. 4. 2010 18:39 ---

nahoda to nebude, ak ma firma viac skopirovanych veci a teda menej vlastnych napadov, ale komu by sa chcelo obchadzat porfolia a kontrolovat to




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.