Philips redesignoval
Společnost Royal Philips Electronics of the Netherlands je jednou z největších světových firem v oblastech zdravotní péče, osvětlovací techniky a životního stylu spotřebitelů. Prodej jejích progresivních výrobků, služeb a řešení je založen na filozofii nazvané "Sense and Simplicity". Před nedávnem došlo u loga koncernu k drobnému „liftingu“…
Jak ale vidíte, jedná se vskutku o "kosmetické" změny v kresbě písmen, které běžný spotřebitel vůbec nezaznamená. Skoro bychom mohli vyhlásit soutěž Najdi deset rozdílů. :-)
Kresba jednotlivých znaků je širší, logotyp je tak podle nás nyní o trochu lépe čitelný. Navíc došlo k oživení některých detailů, které značce pomohou v identifikaci (tedy patrně jen v identifikaci zkušenými typografy :-) – například šikmé zakončení dolního tahu písmene L.
O historii loga Philips naleznete informace zde a nebo na českých stránkách.
O logu a CI Philipsu jsme psali ve Fontu 6/04, který byl zaměřen na Corporate zábavné elektroniky.
Komentáře k článku
24. 6. 2024 14:39 BenediktG
7. 9. 2008 17:28 josh
24. 7. 2008 13:32 owce
23. 7. 2008 10:15 minduser
"S" - když už, tak mohli třeba konce tahů eska zkosit rovnoběžně s tím elkem...