Peugeot představil nové logo
Jedna z nejstarších stále fungujících společností na světě se pochlubila novým logem, které je již jedenácté v pořadí.
Jako první se nový emblém objeví na nové generaci kompaktního modelu 308. Postupně jej však převezmou i další modely značky.
Místo stojícího lva se prezentuje retro stylizovaný erb s hlavou krále zvířat a nápisem Peugeot. Jde o podobný emblém, jaký se používal už v šedesátých letech, třeba na modelu 404.
Pro francouzskou automobilku půjde už o jedenácté logo od roku 1905. Naposledy se měnilo v roce 2010, pořád šlo ale vlastně o evoluci stojícího lva používaného už od roku 1975. Lev přitom doprovází tuto francouzskou automobilkou po celou dobu její existence. Peugeot první čtyřkolové vozidlo se zážehovým motorem postavil už v roce 1890, historie firmy rodiny Peugeot je ale mnohem starší, datuje se až do začátku devatenáctého století, přičemž právě logo s motivem lva společnost používá už od poloviny devatenáctého století.
Peugeot ovšem nemění pouze své logo, chce změnit celou svou identitu a především zážitek, který si zákazník odnáší z každého střetnutí se značkou. Novou identitu by přitom zákazník měl vnímat ve dvou rovinách. Primární má být požitek ze současné chvíle, která má uživateli vozů přinést radost. Následně by si měl klient všimnout i kvality celku – od automobilů, přes showroomy, odvozené produkty, webové stránky, komunikaci, atd. Zkrátka při každém setkání se značkou.
Peugeot kvůli tomu upravuje své webové stránky, které by měly být jednoduché, efektivní a intuitivní. Jejich prostředí by mělo zaujmout soukromé i firemní zákazníky. Navíc by webové stránky měly umožnit totéž, co kamenné prodejny – seznámení s vozem, konfiguraci, uzavření smluv, financování, atd.
Společně s uvedením nového loga navíc Peugeot spustil novou kampaň „The Lions of Our Time“, ve které oslavuje „lvy naší doby“ v rámci všech věkových skupin, kultur i prostředí. Pro tyto lvy má přitom kvalitně strávený čas, na který se nyní Peugeot zaměřuje, představovat tu nejvyšší možnou hodnotu. „Peugeot v kampani LIONS OF OUR TIME motivuje spotřebitele, aby přebrali kontrolu nad tím, co je nejcennější – nad časem – a přeměnili ho na kvalitní, obohacující chvíle plné zážitků,“ uvádí tisková zpráva.
Historický vývoj loga Peugeot.
Jak se vám tato výrazná změna líbí?