Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Peugeot představil nové logo

na homepage

Jedna z nejstarších stále fungujících společností na světě se pochlubila novým logem, které je již jedenácté v pořadí.

 

 

29-origin-6848519

29-origin-6848518

29-origin-6848520

29-origin-6848521

29-origin-6848522

peugeot-branding-composing

 

Jako první se nový emblém objeví na nové generaci kompaktního modelu 308. Postupně jej však převezmou i další modely značky.

Místo stojícího lva se prezentuje retro stylizovaný erb s hlavou krále zvířat a nápisem Peugeot. Jde o podobný emblém, jaký se používal už v šedesátých letech, třeba na modelu 404.

Pro francouzskou automobilku půjde už o jedenácté logo od roku 1905. Naposledy se měnilo v roce 2010, pořád šlo ale vlastně o evoluci stojícího lva používaného už od roku 1975. Lev přitom doprovází tuto francouzskou automobilkou po celou dobu její existence. Peugeot první čtyřkolové vozidlo se zážehovým motorem postavil už v roce 1890, historie firmy rodiny Peugeot je ale mnohem starší, datuje se až do začátku devatenáctého století, přičemž právě logo s motivem lva společnost používá už od poloviny devatenáctého století.

Peugeot ovšem nemění pouze své logo, chce změnit celou svou identitu a především zážitek, který si zákazník odnáší z každého střetnutí se značkou. Novou identitu by přitom zákazník měl vnímat ve dvou rovinách. Primární má být požitek ze současné chvíle, která má uživateli vozů přinést radost. Následně by si měl klient všimnout i kvality celku – od automobilů, přes showroomy, odvozené produkty, webové stránky, komunikaci, atd. Zkrátka při každém setkání se značkou.

Peugeot kvůli tomu upravuje své webové stránky, které by měly být jednoduché, efektivní a intuitivní. Jejich prostředí by mělo zaujmout soukromé i firemní zákazníky. Navíc by webové stránky měly umožnit totéž, co kamenné prodejny – seznámení s vozem, konfiguraci, uzavření smluv, financování, atd.

 

 

29-origin-6848515

29-origin-6848511

 

Společně s uvedením nového loga navíc Peugeot spustil novou kampaň „The Lions of Our Time“, ve které oslavuje „lvy naší doby“ v rámci všech věkových skupin, kultur i prostředí. Pro tyto lvy má přitom kvalitně strávený čas, na který se nyní Peugeot zaměřuje, představovat tu nejvyšší možnou hodnotu. „Peugeot v kampani LIONS OF OUR TIME motivuje spotřebitele, aby přebrali kontrolu nad tím, co je nejcennější – nad časem – a přeměnili ho na kvalitní, obohacující chvíle plné zážitků,“ uvádí tisková zpráva.

 

Zdroj a více zde a zde.

 

historie

Historický vývoj loga Peugeot.

 

 

Jak se vám tato výrazná změna líbí?


Komentáře k článku

5. 6. 2021 22:53 rmp

vzdyt to vypada jak e-sport logo :)

25. 3. 2021 02:08 Marko

Ked' už má to logo toľké detaily, tak do neho mohli nerušivo ukryť nejakú hlbšiu myšlienku, trebárs ako logo Toblerone. Teraz je to len lev na hokejový dres.

11. 3. 2021 11:51 wgx

Už předchozí stylizace lva, kterému se někde ztratilo tělo a bylo nahrazeno jakousi rukonohou, působila dost zvláštně. Na reálných autech však znak vypadal docela dobře a jasně identifikoval značku. U nového loga návratu do r. 1960 nerozumím. Snaží se vypadat hogo fogo, místo toho působí dost neoriginálně. U právé části hřívy mám pocit, že se stylizace kamsi bortí. Na autech se znak potom dost vytrácí https://twitter.com/Trackwheels1/status/1369492708553715717/photo/1

4. 3. 2021 23:27 Christoforum Rozruch

jojojojo:DDDD

4. 3. 2021 17:48 pala

nenenene:DDDD

4. 3. 2021 00:46 DH

Lev z roku 1960 byl mnohem hezčí, jeho hříva měla oblé tvary, ne ty nové, podivně ostře řezané...

2. 3. 2021 18:25 eix

Je to s podivem, ale ti lvi jsou hnusní všichni do jednoho od samého začátku, nejnovější verzi nevyjímaje :(

2. 3. 2021 15:01 slow

mě se to líbí, je to sice retro — redesign loga z roku 1960, ale vůbec mi to nevadí, poslední lvi byli takoví medvědoidní




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.




UGD logo na vysku-box