Pchjongčchang bude mít OH 2018
Dvacet let od Nagana se vrátí zimní olympijské hry do Asie, vítězem souboje kandidátských zemí je Jižní Korea. Podívejte se na jejich logo…
Křivka znázorňuje zimní scenérii s horami a zároveň dynamiku zimních sportů. Připomíná například rampu pro snowboard.
Značky neúspěšných kandidátů – německý Mnichov a francouzské Annecy.
Jak se vám značky líbí?
Komentáře k článku
23. 2. 2014 00:24 Járek
21. 7. 2011 13:31 bicko
12. 7. 2011 12:37 NickyOlas
Z venku chladivá, zevnitř použitá.
Zde zase letí použitá vložka do koše. Byla i varianta, že se nejedná o koš, ale o prezervativ.
http://www.font.cz/logo/vitezne-logo-mistrovstvi-sveta-v-basketbalu-zen.html
8. 7. 2011 18:43 Ondra
8. 7. 2011 16:55 Pavel Botka | botka.cz
Doby, kdy tvůrci jako Aicher, Lubalin nebo Rand jednali s hlavouny osobně jsou dávno pryč, dnes je nutno probít se skrz armády marketingových specialistů ... ve finále je to fuk, protože nikdo netvrdí, že kandidátské logo musí být stejné jako logo konečné – celá legrace se tedy po nějaké době opakuje ;-)
8. 7. 2011 15:06 honza | visualscream.net
8. 7. 2011 08:47 Pavel Botka | botka.cz
8. 7. 2011 07:48 asd
8. 7. 2011 00:29 honza | visualscream.net
7. 7. 2011 18:10 Font
http://idsgn.org/images/and-the-gold-goes-to/2012.png
http://blog.logobee.com/logo-rio-olympic.jpg