Oriflame s novým logem
Výrobce švédské přírodní kosmetiky, společnost Oriflame, představila nové firemní logo.
Změna loga byla oficiálně oznámena tento týden na celosvětovém kongresu společnosti Oriflame na Bali.
Ve více než čtyřicetileté historii značky Oriflame se logo měnilo čtyřikrát. Tato poslední změna přišla po necelých sedmi letech. Nové logo bude používáno celosvětově pro veškerou firemní komunikaci značky.
Zdroj: tisková zpráva.
Komentáře k článku
15. 2. 2011 12:45 veronika
3. 2. 2011 19:48 rejpal
3. 2. 2011 14:40 Hnidopich
ale za me i po redesignu stale vitezi dvojka. Ke znacce takoveho charakteru
mi prijde osobni, a rozhodne tvarove prijemnejsi, raci bych si na xicht naplacal
takove logo nez to nove strojove. Jen muj subjektivni pohled.