Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Oriflame s novým logem

Výrobce švédské přírodní kosmetiky, společnost Oriflame, představila nové firemní logo.

Změna loga byla oficiálně oznámena tento týden na celosvětovém kongresu společnosti Oriflame na Bali.

 

Ve více než čtyřicetileté historii značky Oriflame se logo měnilo čtyřikrát. Tato poslední změna přišla po necelých sedmi letech. Nové logo bude používáno celosvětově pro veškerou firemní komunikaci značky.

 

Zdroj: tisková zpráva.


Komentáře k článku

15. 2. 2011 12:45 veronika

Vynikající, moc se mi líbí. Spodní část bych se pokusila možná vyřešit ještě jinak, ale jinak podle mě velmi povedené!

3. 2. 2011 19:48 rejpal

Souhlasím s hnidopichem druhé logo je rozhodně lepší a více se hodí k cílové skupině zákazníků.

3. 2. 2011 14:40 Hnidopich

Dobre provedeny redesign, ale jak tady pisete, s eFkem si mohli pohrat,
ale za me i po redesignu stale vitezi dvojka. Ke znacce takoveho charakteru
mi prijde osobni, a rozhodne tvarove prijemnejsi, raci bych si na xicht naplacal
takove logo nez to nove strojove. Jen muj subjektivni pohled.

1. 2. 2011 16:11 Lumir Kajnar

U tohoto redesignu mě napadlo, že sila značky Oriflame prostě nevězí v grafickém zpracování. Ale ve slově samotném. Za ta léta se jim nepodařilo vytvořit nosný vizuální symbol, který by dokázal plně zastoupit název (jak se to povedlo Apple, Nike). Možná je v tom prostá strategie vycházející z podstaty firmy – prodej kosmetiky prostřednictvím sítě poradců. V poslední době mi je tento přístup sympatičtější než za každou cenu protlačovaný sen o super logu, což už je mimochodem fráze, která se zarývá za nehty. Samozřejmě je to způsobeno nedostatečnou vizuální masírkou přes klasická média. Firma sází především na osobní styk, kde verbální šíření značky je daleko účelnější a levnější. Starý způsob prodeje, starý způsob šíření. Oriflame mi svým redesignem prostě naznačuje, že se veze po aktuální vizuální kultuře v rámci svého segmentu. V tom případě už jde jen o to neudělat chybu a po několika letech opět redesignovat. Zatím ji neudělali.

1. 2. 2011 13:14 daloš

Já bych se klidně vrátil k jedničce.

1. 2. 2011 10:07 Karel

Jako redesign typograficky lepší, ale jako logo na PŘÍRODNÍ kosmetiku, brrr, tvrdý, studený, strojní.

31. 1. 2011 23:50 Petr Staníček

No sláva, už jsem si myslel, že svět šel do kytek a všechny redesigny už budou jen špatné. Tohle je na potlesk.

31. 1. 2011 20:24 x26

Dobrá práce. Povedlo se zachovat základní vizuální mantru značky. Čistá práce, rozhodně posun vpřed oproti minulosti.

31. 1. 2011 20:08 davidkotulan

Je to hezky povedený redesign ale furt nechápu, proč loga všech kosmetických značek jsou si tolik podobné?

31. 1. 2011 19:14 Jirka

Ověřená klasika, ale zatím nejlepší z pětice. Obaly se budou dělat jedna radost.

31. 1. 2011 14:23 lh

lepsi nez bylo ale stale je to slabota.

31. 1. 2011 13:46 cadis atype

Maximalni cistota...10/10

31. 1. 2011 12:59 Cer.t

jo... jeden z lepších redesignů poslední doby... čistá práce... možná se mohlo pohrát i s písmenem "f" jako u předchozích dvou.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.