Omnicom mění identitu. OMG!
Mediální skupina Omnicom Media Group se po 20 letech rozhodla ke změně svého loga. Současné logo sestávající z názvu skupiny prošlo mírným refreshem a nově jej doplňuje zkratka OMG.
Logo pracuje s geometricky laděnými písmeny, která se mohou coby kruh, prsten či znak ve tvaru V propisovat i do velkých obrazců, a dotvářet tak v případě potřeby vizuály. Kruh má odkazovat k přírodě, řádu a úplnosti, prsten k jednotě a znak ve tvaru V ke službě, pohybu a dynamice.
Zdroj a více zde.
Co si myslíte o té zkratce Oh My God? A nezdá se vám, že identity postavené na kružnici už jsou příliš časté?
Viz náš článek zde.
Komentáře k článku
12. 3. 2019 10:42 Jesus
Oh My God!
7. 2. 2019 12:55 davidk
25. 1. 2019 15:46 Milan
čistě statisticky - jen v ČR je přes 450.000 s.r.o., přes 25.000 a.s. (na deset milionů obyvatel). Pokud by každá z těchto firem řešila logo, tak je v podstatě vyloučené aby vše bylo naprosto originální. Přidejme k tomu i další země, kde také vznikají nové a nové firmy, staré redesignují. Jen tím chci říci, že vytvářet stále nové co tu ještě nebylo a přitom je to funkční a použitelé je stále těžší (přesto samozřejmě možné)