Od září rebrandovala společnost M.I.P. Group.
Po 20 letech upustili od symboliky Hradčan a představili zcela nové logo v moderním stylu a barvách.
Podle slov Zdeňka Soboty, ředitele veletrhu Reklama, Polygraf, který M.I.P. pořádá, kresba Hradčan i písmo zastaraly a logo by mohlo společnost na trhu postupně oslabovat. Marketingová ředitelka Helena Vonková ke vzniku loga řekla: „Zvažovala se možnost od mírné – v podstatě neznatelné úpravy – až po výraznou změnu. V závěru zvítězila změna zásadní.“
Logo je vysazeno písmem Futura. První písmeno „m“ je zrcadlově převrácené, což má údajně symbolizovat kreativitu celého oboru. Jednotlivé rohy symbolizují čtyři oblasti zaměření firmy: veletrhy, konference, reklama a média. Těchto prvků by měly využívat i aplikace firemního stylu.
Za Font k logu říkáme: Rohy symbolizující výstavní plochu či reklamní plochy jsou příhodné. Nejsme si jisti zrcadleným písmenem „m“, jako další „nápad“ v logu nám připadá zbytečný. Ale každopádně se jedná o změnu loga k lepšímu!