Nový vizuální styl řetězce Woolworths
Australský obchodní řetězec Woolworths provedl náročný redesign. Změna se dotkla celé sítě obchodů s potravinami a tisíců implementací po celé Austrálii…
Dosavadní a nové logo. Výrazný symbol asociuje počáteční písmeno W i slupku z čerstvého ovoce…
Trojrozměrný zelený symbol se nám líbí. Je originální a na všech aplikacích vypadá výrazně a profesionálně.
Autorem nového vizuálního stylu je prestižní australské studio Hulsbosch, které má na svědomí mj. i redesign letecké společnosti Quantas (s klokanem v logu). Prohlédněte si jejich prezentaci na stránkách.
A jak se ta "slupka z Kiwi" líbí vám?
Komentáře k článku
28. 2. 2009 22:10 fddffd
8. 2. 2009 01:31 Lostindream
24. 1. 2009 20:38 Jirka
20. 1. 2009 17:05 ton
20. 1. 2009 16:35 Michal
Ja te urcite z omylu nevyvedu, me to taky prijde jako golden jablko :)
20. 1. 2009 15:47 Matúš
Može ma niekto vytrhnuť z omylu prosím?
19. 1. 2009 18:21 montezuma3
19. 1. 2009 18:04 Michal
19. 1. 2009 17:54 temgri
19. 1. 2009 17:14 Marek
To bych si dal klidne i na triko, nebo na boty:)
Na tmave sede se mi to líbí moc.