Nový branding Bruselu
V těchto dnech bylo představeno nové marketingové logo hlavního města Belgie Bruselu a vizuální styl této destinační značky, který si hraje s dvojím významem slova be (buď vs. doména Belgie).
Vizuální styl stojí na tradiční výrazné modrožluté barevnosti, stlizovaném květu kosatce doplněném o nezbytné srdíčko :-) a černobílé fotografii. Žlutý květ kosatce je symbolem Bruselu již 90 let.
Slogan nový není, již v roce 2008 přišlo se značkou "Sei Berlin", resp. "Be Berlin" hlavní město Německa.
Digitální média jsou pro komunikaci destinací stále důležitější a vizuální styl tento trend odráží (viz vazba na Facebook nové značky Czech RepubLIKE). Zde slogan pro změnu odkazuje na internetovou doménu, do budoucna půjde o nově vytvořenou doménu nejvyšší úrovně ".brusel". Na doménu odkazoval i jeden z návrhů značky Česka pro MZV ".CZech", prezentovaný ve Fontu před několika lety (vyhráli tenkrát tzv. "bubliny" - ostatně budou se dále používat?).
Autorem nového bruselského řešení je studio Base Design z Bruselu, náklady na vývoj značky se odhadují na 150 tisíc EUR.
Zdroj: Designtagebuch.de
Komentáře k článku
25. 7. 2012 22:28 Branodon
24. 7. 2012 03:27 karel On
23. 7. 2012 12:23 Kamila
23. 7. 2012 11:30 davidkotulan
23. 7. 2012 08:59 Jan
23. 7. 2012 06:49 Jenik
21. 7. 2012 00:01 Ondra
Je to tak hnusné, až je to zapamatovatelné. To je asi tak fšechno.