Nové logo Planetum
Pražské hvězdárny a planetárium se po čtyřech dekádách čekání dočkaly nového loga a vizuální identity. Změny se zdaleka ale netýkají jen grafiky. Modernizace se dočkal i program a expozice.
Hlavním důvodem k rebrandingu pražských hvězdáren a planetária byl fakt, že veřejnost tyto instituce vnímala jako samostatné celky. Nová značka má hvězdárnám a planetáriu přinést nejen společné logo, ale především odstartovat novou, moderní éru jejich fungování.
Štefánikova hvězdárna, Hvězdárna Ďáblice a Planetárium Praha se po 40 letech fungování odhodlaly k odvážnému kroku. Pod novou společnou značkou Planetum vytvořily platformu s největší nabídkou služeb spojených s vesmírem, astronomií a kosmonautikou.
Nové logo i další grafické prvky jsou navrženy v moderním minimalistickém stylu, jemuž vévodí světle modrá barva. „Při tvorbě nové podoby vizuálů jsme se drželi čistých linií a co nejjednoduššího grafického stylu. Spojitost s vesmírem jasně naznačuje nejen název Planetum, ale i logo. Jeho hlavním symbolem je prstenec v písmenu e, který je typický hned pro několik planet,“ popsala marketingová manažerka platformy Planetum Dominika Šimoňaková. Za novou identitou Planetum stojí Dialogue Consultancy, na grafice se podíleli Kitchen Branding a Creative Director Matija Vujovic.
Zdroj a více zde.