Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nové logo MFO

 

logo_MFO_vertical


V září byly zveřejněny výsledky uzavřeného výběrového řízení na novou vizuální identitu Moravské filharmonie Olomouc, jehož spolupořadatelem byla Unie grafického designu. Zvítězil v něm návrh Studia Marvil.

plakat2             plakat1

Varianty plakátů

 

akcidence

Akcidenční materiály

 

Veřejnou zakázku vypsala MFO koncem minulého roku. Soutěže se zúčastnilo pět subjektů (Studio Marvil, Heyduk, Musil & Strnad, Pavel Fuksa, Heels Make Deals a Bohdan Heblík), které dodaly celkem osm návrhů.. Autorem vítězného návrhu je pražské Studio Marvil (konkrétně Olga Benešová a Vojtěch Vavřín), jehož koncept nejlépe odpovídal představě zadavatele o originálním a zároveň funkčním vizuálním stylu se širokými možnostmi využití. Dodané návrhy hodnotila sedmičlenná porota, UGD v ní byla zastoupena grafickými designéry Věrou Marešovou a Lumírem Kajnarem.

Více naleznete v novém Fontu č.167, kde najdete i práce, které obsadily druhé a třetí místo.

stare logo

Původní logo MFO

 

Jak se Vám tento vizuální styl stojící na estetice historických notových zápisů (graficky naznačených zvukových vlnách) líbí?


Komentáře k článku

10. 11. 2019 21:07 * Karel *

Původní logo vypadá v pohodě, bych se ho nezbavoval.
Nový styl je taky v pohodě, mam takový věci rád.
Nové logo imho neni logo, je to styl bez loga. Tím ale nemyslím, že by to vadilo.
Řešení té malé typografie na plakátech mi na první pohled nepřijde moc pěkné, ale třeba bude realizace už někde jinde.
Rozumím připomínce Roberta a chápu kam míří.

6. 11. 2019 13:51 pala

chci to vidět na propisce... Logo se mi moc nezdá, možná jsem jen moc konzerva a nco mi uniká. Identita a hlavně písmo ale paráda a pohlazení grafické duše.

6. 11. 2019 13:30 Robert Štencl

Logo + vizuál OK.
Jen mi hlava nebere, že si to může dovolit organizace, které město Olomouc dotovalo každou vstupenku částkou cca 1.800 Kč.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.