Nové logo MFO
V září byly zveřejněny výsledky uzavřeného výběrového řízení na novou vizuální identitu Moravské filharmonie Olomouc, jehož spolupořadatelem byla Unie grafického designu. Zvítězil v něm návrh Studia Marvil.
Akcidenční materiály
Veřejnou zakázku vypsala MFO koncem minulého roku. Soutěže se zúčastnilo pět subjektů (Studio Marvil, Heyduk, Musil & Strnad, Pavel Fuksa, Heels Make Deals a Bohdan Heblík), které dodaly celkem osm návrhů.. Autorem vítězného návrhu je pražské Studio Marvil (konkrétně Olga Benešová a Vojtěch Vavřín), jehož koncept nejlépe odpovídal představě zadavatele o originálním a zároveň funkčním vizuálním stylu se širokými možnostmi využití. Dodané návrhy hodnotila sedmičlenná porota, UGD v ní byla zastoupena grafickými designéry Věrou Marešovou a Lumírem Kajnarem.
Více naleznete v novém Fontu č.167, kde najdete i práce, které obsadily druhé a třetí místo.
Původní logo MFO
Jak se Vám tento vizuální styl stojící na estetice historických notových zápisů (graficky naznačených zvukových vlnách) líbí?
Komentáře k článku
10. 11. 2019 21:07 * Karel *
Nový styl je taky v pohodě, mam takový věci rád.
Nové logo imho neni logo, je to styl bez loga. Tím ale nemyslím, že by to vadilo.
Řešení té malé typografie na plakátech mi na první pohled nepřijde moc pěkné, ale třeba bude realizace už někde jinde.
Rozumím připomínce Roberta a chápu kam míří.
6. 11. 2019 13:51 pala
6. 11. 2019 13:30 Robert Štencl robert(zavinac)bastart.cz
Jen mi hlava nebere, že si to může dovolit organizace, které město Olomouc dotovalo každou vstupenku částkou cca 1.800 Kč.