Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nová značka a vizuální styl C.S. CARGO

 

Logistická skupina C.S. CARGO se rozhodla změnit svůj firemní styl, včetně loga společnosti a webové prezentace. Změna corporate identity je součástí zahájení nové etapy skupiny, kterou je rozvoj v regionu střední a východní Evropy.
Autorem loga a vizuálního stylu je agentura Ogilvy CID, konkrétně pak grafik Libor Jelínek, který dříve realizoval například i vizuální styl pro společnosti Credium nebo Radiokomunikace. Agentura vytvořila i rozsáhlý grafický manuál a je organizátorem realizace firemní fotobanky. Současně realizovali i nový firemní profil a internetové stránky a pomáhali při implementaci nového stylu do všech aplikací firmy.

Změna firemního stylu přichází spolu s expanzí skupiny na další středoevropské trhy. Nové logo holdingu, které je vyvedeno kombinaci modré a zelené barvy, bude využíváno všemi společnostmi v rámci skupiny a postupně umísťováno i na dopravní prostředky vozového parku C.S. CARGO. Barvy a provedení loga vyjadřují základní hodnoty skupiny – využívání nejmodernějších technologií a šetrnost k životnímu prostředí.
„Ve spolupráci s odborníky z agentury Ogilvy & Mather jsme dospěli k názoru, že dynamický rozvoj naší skupiny by měla doprovázet i odpovídající změna firemního stylu. Chtěli jsme vytvořit takovou identitu, která bude odpovídat naší pozici ve středoevropském regionu, kde již nyní patříme mezi významné subjekty logistického trhu,“ vysvětluje důvod přechodu k novému firemnímu stylu obchodní a marketingový ředitel holdingu C.S. CARGO Roman Šmidberský.


Na projektu se podílel i dlouholetý ředitel agentury Ogilvy CID Michal Richtr, který však nedávno oznámil svůj odchod z agentury. V budoucnu se chce věnovat svému projektu „CI.CZ 1990-2007". Na uvolněnou pozici Managing Directora nastoupila Lenka Krakovská, která dosud působila jako Executive Director Ogilvy Morava.


Různé návrhy loga.

 

 

 

Vizuální styl firmy C.S. CARGO je postaven na logu aplikovaném na bílé podkladové ploše a motivu tzv. „echa“. Modrá barva je nezbytnou součástí vizuální identifikace firmy a umožňuje tak větší rozmanitost a pestrost vnímání jednotlivých aplikací.
Firma zvolila postupný proces implementace z ekonomických důvodů, neboť je finančně velmi náročné
přeznačit stovky kamionů najednou. A tak můžeme nyní potkávat nové kamiony s novým logem, starší kamiony
s původním logem, ale i nepřeznačené kamiony firmy Šmidberský, kterou CS Cargo koupilo v polovině letošního
roku. Proces implementace bude završen počátkem roku 2008.


Komentáře k článku

5. 12. 2007 13:49 vladimira

jiná první asociace: http://www.opengate.cz/

4. 12. 2007 12:35 js

prvni asociace: altron (vynechanim spojnice v A) a radio akropolis (opacny ctvrkruh jako identifikacni znak)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.



boxik2020