Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nová pojišťovna Simplea. Tečka.

Na začátku roku 2019 přibude na pojistném trhu nová značka, která vzniká pod hlavičkou finanční skupiny Partners. Její název vychází ze spojení anglických slov „simple“ a „plea“.

Jednoduchost má podtrhnout i tečka, jež se za názvem objevuje v logu. „Protože pojišťujeme život. Nic víc. Tečka,“ vysvětluje ředitel Simplea pojišťovny Martin Švec.

Vizuální identita pracuje s fialovou barvou ve dvou odstínech, kterou následně doplňují pastelově zelená, oranžová a žlutá.

„Hledali jsme barvu, která by nebyla typická pro oblast pojišťovnictví, ve kterém se nejvíce používá modrá. Fialová je jiná, stejně jako bude jiná i nově vznikající pojišťovna, navíc symbolizuje důvěru, ambice a optimismus,“ popisuje Marc Sanderson, art director agentury Brainz, která je pod vizuální identitou i komunikačním konceptem Simpley podepsána.

Zdroj a více zde.

 


Jak se vám značka nové pojišťovny líbí? Není jen už těch „simple“ log s „kreativně“ zvýrazněnou tečkou nějak moc?


Komentáře k článku

6. 8. 2018 15:16 Milan

Trošku mi vadí použití dvou velice podobných fotnů, které se od sebe liší v podsatě jen písmenem A. Kdyby byl stejný včetně "áček" či naopak výraně jiný, tak by to fungovalo lépe. Tečka nevadí.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.