Nová pojišťovna Simplea. Tečka.
Na začátku roku 2019 přibude na pojistném trhu nová značka, která vzniká pod hlavičkou finanční skupiny Partners. Její název vychází ze spojení anglických slov „simple“ a „plea“.
Jednoduchost má podtrhnout i tečka, jež se za názvem objevuje v logu. „Protože pojišťujeme život. Nic víc. Tečka,“ vysvětluje ředitel Simplea pojišťovny Martin Švec.
Vizuální identita pracuje s fialovou barvou ve dvou odstínech, kterou následně doplňují pastelově zelená, oranžová a žlutá.
„Hledali jsme barvu, která by nebyla typická pro oblast pojišťovnictví, ve kterém se nejvíce používá modrá. Fialová je jiná, stejně jako bude jiná i nově vznikající pojišťovna, navíc symbolizuje důvěru, ambice a optimismus,“ popisuje Marc Sanderson, art director agentury Brainz, která je pod vizuální identitou i komunikačním konceptem Simpley podepsána.
Zdroj a více zde.
Jak se vám značka nové pojišťovny líbí? Není jen už těch „simple“ log s „kreativně“ zvýrazněnou tečkou nějak moc?