Nová OREA přichází s novým logem
OREA Hotels & Resorts představuje nové logo, které navazuje na řadu změn v této největší tuzemské hotelové síti. OREA v posledním roce prošla celou řadou inovací a významně změnila svou tvář. Po investicích do redesignu interiérů hotelů a nákupu moderních technologií je nové logo v režii agentury CREAM PRAGUE a grafické designérky Babety Ondrové dalším logickým krokem.
Zadáním pro designéra tak bylo autenticky promítnout novou tvář OREA Hotels & Resorts do minimalistické grafiky vyjadřující to hlavní, co nová OREA představuje. Ústředním motivem loga se tak stalo potkávání, které je pro prostředí hotelu typické. Lidé budou z nového designového loga na první pohled vnímat pomocnou ruku a přátelský přístup ze strany zaměstnanců.
Autorkou loga je grafická designérka Babeta Ondrová, která vystudovala typografii a knižní grafiku na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze a získala za své grafické a reklamní práce řadu ocenění.
„Babeta snadno a rychle pochopila, co je cílem a podstatou rebrandingu OREA, a to velmi atraktivně a nevšedně, ale zároveň jednoduše, zobrazila v novém logu,“ hodnotí spolupráci Petra Kůlová, marketingová ředitelka OREA Hotels & Resorts.
„Při hledání námětu na logo jsem se jednoduše zamyslela nad službou, kterou hotel nabízí a co zákazník očekává. Vyšlo mně z toho, že vazba mezi lidmi, kteří se potkávají a komunikují v hotelu, je nejdůležitější, a proto jsem ji v logu zachytila,“ vysvětluje Babeta Ondrová.
Doba, kdy loga byla popisnými obrázky, je pryč! Nové logo OREA je designové, hravé a sleduje poslední trendy. Nabízí více variant pro různé záměry komunikace. Je vytvořeno z jednoduchého groteskového písma. Působí klidně a elegantně. Důležitá je jednoduchost a přitažlivost a to, že zůstane dobře otisknuté na sítnici oka. Díky nadčasové a decentní modrošedé barvě logo výborně ladí s jakýmkoliv pozadím.
OREA Hotels & Resorts pokračuje ve svých inovacích. Investovala do přeměny svých interiérů a dále rekonstruuje. Přišla s novým gastronomickým pojetím a konceptem pro velké i menší kongresy – art of meetings, který klade důraz na rozmanitost nabídky, prezentaci a lidský faktor. Na pražské Pyramidě zaměstnala jako první v České republice robota Peppera na pozici concierge. Ve svých resortech myslí také na nejmenší hosty, a proto zde vybudovala obří herny. Během víkendů a každý den o prázdninách pro ně připravuje bohaté animační programy. OREA chystá další technologické novinky, například brzo si budou moci hoteloví hosté nabít elektromobil na nově vybudovaných dobíjecích stanicích v areálu hotelů. OREA také obohacuje svoji nabídku a kupuje další hotely, nedávno rozšířila své portfolio o dva čtyřhvězdičkové hotely v Mariánských Lázních.
Dosavadní sdílená vizuální identita sítě vznikla ve studiu Kafka design. Více jsme o tom psali zde.
Předchozí podoby loga skupiny.
Autoři: Pavel Štastný (1992), Mgr. Drahomíra Bernatová a Mgr. Jiří Červenka, grafici z mateřské společnosti Cimex Holding (1999)
Jak se vám nové logo líbí? (Ukázky nového vizuálního stylu jsme zatím neobdrželi.)
Komentáře k článku
1. 9. 2019 13:36 David
10. 7. 2019 21:07 Petr
28. 6. 2019 14:35 Rumcajs
8. 6. 2019 17:39 Richard S.
7. 6. 2019 10:10 Jesus
3. 6. 2019 16:20 Stan
1. 6. 2019 00:31 Jan Vybíral
31. 5. 2019 21:02 Tom
31. 5. 2019 15:24 PS od KS
31. 5. 2019 15:17 Karel Skoroamatér
31. 5. 2019 14:55 Pastelka
Na první pohled je tam vidět spojení a interakce. Aniž bych četl text, hned přišla asociace s "cesta tam a zpět". Ta mezera je pak "vše mezi tím", což ubytování v hotelu vystihuje dostatečně.
30. 5. 2019 21:29 Tereza D.
30. 5. 2019 19:40 DH
30. 5. 2019 18:33 Dj Bobo
Zajímavé je, že autorka v souvislosti s logem mluví o spojování, já však vidím striktně rozdělené litery do dvou skupin a dokonce i škrtání. Co si myslíte vy?