Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nová lednová loga – GM, KIA a Burger King

na homepage

V lednu se objevilo několik zajímavých redesignů. Automobilky General Motors a KIA přistoupily k zásadnější změně, fastfoodový řetězec Burger King se naopak vrátil ke starší podobě…

burger-king-rebrand-graphic-design-scaledburger-king-rebrand-posters-scaled

burger-king-logo-evolution-700x764

Burger King, založený v Miami v roce 1954, mění svou identitu. Nová značka, se kterou Burger King navazuje na dřívější designy, by měla přispět k přenesení vlastního obrazu sebe sama, pokud jde o autentičnost a kvalitu produktů, do vnějšího světa.

Tvar „nového“ loga úzce souvisí se slovní a obrazovou značkou používanou od roku 1969. Nápis Burger King je uzavřen dvěma oranžovými klenutými objekty, jež představují stylizovaný hamburger. Tvar i barvy se liší od staré verze loga. Písmena v novém logu zůstávají zaoblená, červený odstín je tmavší. V celá vizuální identita stojí na  hnědé, oranžové, zelené, červené, béžové a žluté barevnosti. Klíčovým prvkem nové značky je také písmo ve stylu šedesátých let s názvem „Flame“, které se používá v nadpisech. Nová značka Burger King byla vytvořena ve spolupráci s agenturou Jones Knowles Ritchie (JKR).

Zdroj a více zde.

 

 

kia_zmenaloga

kia-imagine-concept

kia historie

 

Korejská automobilka KIA zveřejnila nové logo, které má spojená písmena a zbavilo se oválu. Podle automobilky představuje prvky symetrie, rytmu a vzestupu. Doplňuje jej i nový slogan „Movement that inspires”, což lze volně přeložit jako „pohyb, který inspiruje”. Nahrazuje tak dosavadní slogan „Power to surprise“, tedy „síla překvapit“.

„Nové logo Kia představuje snahu značky stát se ikonou změny a inovací,“ uvedl Ho Sung Song, prezident automobilky. „Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat,“ doplňuje.

 

Zdroj a více zde.

 

 

gm_vizual

gm_vyvoj

 

Společnost General Motors debutovala s novým logem, jímž chce vyjádřit obnovený závazek automobilky k výrobě a prodeji elektrických vozidel. Společnost také zahajuje novou marketingovou kampaň, která má tento závazek má podpořit. Společnost se tak snaží konkurovat Tesle a dalším výrobcům automobilů, kteří na trh tlačí nové elektromobily.

Je tomu zhruba deset let, co GM naposledy vylepšila své logo, ale tato aktualizace představuje nejostřejší změnu ve 113leté historii společnosti. Nejzásadnější změnou je použití minusek „gm“ v logu, protože v minulosti byly používány vždy verzálky. Modrý čtverec byl v rozích zaoblen, což logu dodává vzhled aplikace pro smartphone. Modrá se používá jako obrys, nevyplňuje již celý čtverec. Negativní prostor v „m“ má evokovat tvar elektrické zástrčky.

„Je to teprve pátá změna loga za 113 let,“ řekla Deborah Wahl, hlavní marketingová ředitelka GM. „A pravděpodobně nejprogresivnější věc, kterou jsme od roku 1964 udělali.“

Zdroj a více zde.

 

 

Tak jak se vám změny líbí? Kdo to zvládl nejlépe?


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.




UGD logo na vysku-box