Moldavsko má trendy značku pro cestovní ruch
Moldavsko (někdy též Moldávie, Moldavská republika) má již několik měsíců nové logo. Na oficiálních stránkách Moldávie již je ukázáno, odkaz ale vede na stránky se starým logem.
Autorem nového vizuálního stylu je agentura Lowe Kishinau) ve spolupráci s MIEPO (Moldovan Investment and Export Promotion Organisation).
Zajímavé je použité písmo Thesis z roku 1994.
Zdroj : http://www.culiuc.com/archives/2006/05/moldova_brand.phtml
Na nové logo (vlevo varianty) se hned ale objevila i parodie – Moldavsko, nejchudší země Evropy.
Nový slogan "Moldova. Discover us." byl označen za neoriginální a hned bylo uvedeno několik dalších zemí se stejným:
• Macedonia. Discover us.
• Maldives. Discover us.
• Mongolia. Discover us.
• Montserrat. Discover us.
• Morocco. Discover us.
Vtipné slogany (claimy) vzniklé slovní hříčkou z názvu.
Stránky pro cestovní ruch (ještě se starým logem) http://www.turism.md/rom.
Pro zajímavost tisková zpráva v ruštině.
Logo je veselé a "happy". O podobných značkách jsme ale již psali několikrát…
Jak se vám líbí?