Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Minerálka Magnesia změnila logo

uvod-zmena

Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti letech mění své logo. Dva lvy střídá moderní logo, nově bude na víčkách a etiketách pouze jediná lví hlava obsahující skryté písmeno M.

„Impulsem k celkovému redesignu našeho loga byla potřeba modernizace a přizpůsobení současným trendům. Předchozí design už neodrážel dynamiku a inovativní směřování naší značky,“ objasňuje důvody změny Karolína Šimonová, manažerka značky Magnesia. „Nové logo v první řadě symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku. Jsme přesvědčeni, že moderní design potvrzuje prémiovost naší značky, mimo jiné díky svému minimalismu, použití metalických barev a celkovému provedení. Rovněž jsme se rozhodli pro výraznější odlišení podle stupně perlivosti,“ dodává.

 

lahve

 

Nová vizuální identita značky Magnesia, kterou vytvořila mezinárodní agentura FutureBrand, má za cíl posílit image značky jako ikony tím, že tvoří rafinované vizuální prvky a výrazný symbol, který dokonale vystihuje její podstatu.

 

IMG_3915

mala-lahev-edit2

„Odklon od erbu evokujícího aristokratické dědictví k působivé ikoně lva nám umožnil lépe využít sílu značky. V procesu redesignu jsme dali přednost základním vlastnostem brandu, zejména síle spojené s hořčíkem,“ vysvětluje hlavní inspiraci pro tvorbu Fabrizio Severino, ředitel designu milánského FutureBrandu a dodává: „Ačkoliv byl znak se dvěma lvy významným dědictvím, cítili jsme potřebu vyvinout jej v modernější ikonu. Pro udržení spojení značky s hlavním symbolem jsme elegantně začlenili velké M do lví hřívy, čímž jsme zajistili jemné, avšak výrazné propojení.“

 

Zdroj a více zde a zde.

 

Jak se změna loga líbí vám? Je to podle vás k lepšímu? (Nám se zvolený typ písma zrovna moc nezdá…)


Komentáře k článku

24. 6. 2024 13:52 BenediktG

Kdyby to G a S bylo zakulacené (a nehranaté), příčka E by se posunula nahoru a lev by nestřídal výplně a tahy a byl by jen v tazích, mohlo by z toho vzniknout něco mnohem lepšího. Zkrátka je to až moc digitální a neorganické...

5. 6. 2024 06:50 Pavel

Tak to se nepovedlo. Lev jak z hokejového týmu, písmo k minerálce s historií v podstatě neuctivé. Lepší by bylo kdyby to nechali tak. A já si furt říkal, že tento design je jen součástí kampaně k hokeji co jsem nezastihl a čekal kdy se vrátí starší provedení zpět.

23. 5. 2024 14:48 Roman Svoboda

Mno já nevím. Ta podoba s prezidenstskou kamaní... no nevim...nic moc asi

23. 5. 2024 09:09 wgx

Magnesia nikdy nevypadala dobře a bohužel to tak zůstane i nadále. Líbilo by se mi, kdyby moje minerálka vypadala spíš takto https://btym.cz/cs/korunni

16. 5. 2024 06:51 Ondřej

V regálech supermarketů to asi bude fungovat v pohodě, nejspíš si toho většina lidí nevšimne. Jinak se mi to vůbec nelíbí. Ten lev vypadá spíš jako rys a jak je do toho na sílu našroubovaný to M tomu taky nepomáhá. A to písmo? Skoro bych řekl, že to neni komplet písmo, ale je to jen nakreslený pro to logo. Takhle striktní geometrie má ten problém, že to působí jako by si s tim nikdo nechtěl dát moc práce.

14. 5. 2024 11:09 Petr

Já jsem v obchodě nejdřív myslel, že to je nějaká limitovaná edice v rámci mistrovství světa v hokeji nebo nějakého jiného sportu...

13. 5. 2024 12:10 jirka

Špatné…

13. 5. 2024 11:06 Michal

A to písmo??!! Bléééééééééé

13. 5. 2024 10:18 Pavel

Změna k horšímu. Vůbec se nepovedla.

11. 5. 2024 01:58 * Karel *

Nelíbí, vůbec.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.