Minerálka Magnesia změnila logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti letech mění své logo. Dva lvy střídá moderní logo, nově bude na víčkách a etiketách pouze jediná lví hlava obsahující skryté písmeno M.
„Impulsem k celkovému redesignu našeho loga byla potřeba modernizace a přizpůsobení současným trendům. Předchozí design už neodrážel dynamiku a inovativní směřování naší značky,“ objasňuje důvody změny Karolína Šimonová, manažerka značky Magnesia. „Nové logo v první řadě symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku. Jsme přesvědčeni, že moderní design potvrzuje prémiovost naší značky, mimo jiné díky svému minimalismu, použití metalických barev a celkovému provedení. Rovněž jsme se rozhodli pro výraznější odlišení podle stupně perlivosti,“ dodává.
Nová vizuální identita značky Magnesia, kterou vytvořila mezinárodní agentura FutureBrand, má za cíl posílit image značky jako ikony tím, že tvoří rafinované vizuální prvky a výrazný symbol, který dokonale vystihuje její podstatu.
„Odklon od erbu evokujícího aristokratické dědictví k působivé ikoně lva nám umožnil lépe využít sílu značky. V procesu redesignu jsme dali přednost základním vlastnostem brandu, zejména síle spojené s hořčíkem,“ vysvětluje hlavní inspiraci pro tvorbu Fabrizio Severino, ředitel designu milánského FutureBrandu a dodává: „Ačkoliv byl znak se dvěma lvy významným dědictvím, cítili jsme potřebu vyvinout jej v modernější ikonu. Pro udržení spojení značky s hlavním symbolem jsme elegantně začlenili velké M do lví hřívy, čímž jsme zajistili jemné, avšak výrazné propojení.“
Jak se změna loga líbí vám? Je to podle vás k lepšímu? (Nám se zvolený typ písma zrovna moc nezdá…)