MALL Pay mění logo
Nové služby, nové produkty, noví uživatelé. A také nové logo, které všechny tyto změny předznamenává. Novou vizuální identitu Fintech MALL Pay vytvořilo česko-dánské studio Blackfish.
Stylizovanou platební kartu v ní nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení, odklon od společné identity MALL Group podtrhuje otevřenost vůči celé české e-commerce scéně.
Nová značka přichází po třech letech od startu MALL Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází – představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech. A hlavně více než 70 tisíc klientů, kteří s MALL Pay pravidelně platí online i v kamenných obchodech.
„MALL Pay se za poslední roky neskutečně posunul. Už nejsme fintech s jediným produktem, naopak. Podařilo se nám vybudovat a rozvíjet úžasný ekosystém vzájemně se doplňujících platebních služeb0,“ zmiňuje Adam Kolesa, šéf MALL Pay. „Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení.“
Nová vizuální identita je pro MALL Pay také jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině MALL Group (ta je jejím polovičním vlastníkem a provozuje mimo jiné e-shop MALL.cz), nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu.
Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým MALL Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku. Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.
Zdroj a více zde.